Aslında bu benceyi "Şekersiz Cezerye" olarak yazmayı çok istemiş fakat istediğim kıvamı tutturamayınca mecburen şeker karıştırmak zorunda kalmış bir tarifzede yazıyor. 🙈😂
3 Malzemeli Cezeryemizin Malzemeleri:
- 4 orta boy havuç
- Yarım su bardağı şeker
- 1.5 paket petibör bisküvi (Bisküviyi evde yaparsanız tamamen ev yapımı harika bir tarif olur)
Hazırsanız Başlayalım!
- Öncelikle havuçları rondodan geçiriyoruz. Rendelemek isteyenler rendenin küçük kısmını kullanabilirler.
- Daha sonra rendelediğimiz havuçları bir tencereye alıp üzerine yarım su bardağı su koyup suyu buharlaşana kadar haşlıyoruz. (Şekerini az koyacağımız için bu kısım önemli.)
- Eğer klasik tencere kullanacaksanız ya sürekli karıştırmanız gerek ya da dibine yağ sürmeniz -ki ben yağın yanmasına karşı olduğum için yağı yemeğe en son koyarım- gerek.
- Havuçlarınız suyunu gifteki gibi çekip fıkırdamaya başlayınca üzerine bir miktar zeytinyağı ekliyoruz ve katıştırıyoruz ki A Vitamininden oldukça faydalanalım.

- Yağımızı karıştırdığımız havuçların üzerine yarım bardak şekeri kademeli olarak dökelim ve macun kıvamına gelene kadar karıştıralım.
- Macun kıvamına gelen havuçlarımızın üzerine bisküvileri elimizle parçalayarak koyalım. (Bu kısımda çocuklardan yardım alabilir ve eğlenebilirsiniz)

- Ufaladığımız bisküvileri havucumuzla karıştırıyoruz.

- Kaşıkla karıştırdıktan sonra ellerimizle de dalıyoruz ve güzelce yoğuruyoruz. (Biraz ılınmasını beklemeyi unutmayın.)

- Tüm malzemeler karıştığına göre artık top top yuvarlama vakti. Bu işi de en iyi çocuklar yapar. 😊
Cezeryelerimin son halini sabah çekmek üzere tezgaha koymuştum ama evimizdeki pirhanalar sabaha kadar yarısını bitirmişler bile. O yüzden son halinin fotoğrafını inyernetten paylaşacağım 🙈😂
Afiyet olsun!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Her evde olacak malzemeler ve pratik, tatlı istenildiğinde hemen yapılabilecek bir lezzet ve sağlıklı, az kalorili.
O zaman hemen kaydedeyim, yapacağım çünkü.
Ellerine sağlık
Tavsiye ederim. Afiyet olsun şimdiden.
Teşekkür ederim
hemen denemek istiyorum içine ceviz ya da findik eklemek istiyorum 🙈😋
Ceviz de çok yakışır 👍🏻
😍aynen
Biliyosunuz işinizi 😂
teşekkürler
Yaaaa ellerine sağlık. kızıma yapıcam ilk fırsatta
Afiyet olsun 😊
En sevdiğimm. Yapımı hem kolay hem de leziz. Canım çekti ya. Gidip yapacam ben de 😋
Ben de yapıyorum çok lezzetli ve hafif. Çocuklar için sevilecek bir atıştırmalık. Elinize sağlık
Harika görünüyor, teşekkürler eline emeğine sağlık.
Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor Mersin'de meşhurdur cezerye
Hahahaha kakaolu cikolatalida cok guzel oluyor dene derim dur yapcam bnde smdi 😃😃
Eline sağlık.
Misafirlikte yemiştim. Tadı hoşuma gitmedi.
Evde cezerye yapmak çok mantıklı. Hafif ve tatlı bir atıştırmalık.
Fevkilade yeni bir bilgi. Allah razı olsun kardeşim 🙂
Eline sağlık, baya sevdiğim bir tatlı. İyiki hatırlattın
Öğrencilerini düşünen bir öğretmen daha 👌 ellerinize sağlık.
Denemek lazım, yapabilirim sanırım.
Tarif için teşekkürler
Bunun narlisinin tarifi yok mu
Yok malesef. Narlısını hiç duymadım.
Vala benim bile canım çekti.
Adres yazın yollayayım bir koli 🙈
Sağolasin tekkifin yeter
Ohh eline sağlık çok güzel görünüyor
Teşekkürler 🌸🌸
sekerli seyler yemem ama guzel duruyor...
Gönül isterdi ki şeker koymayalım =/
Tabi ki hanımefendi.. şekersiz çünkü şeker sizsiniz...
bizim çocuklar yanaşırmış bilmem :)
Eline sağlık, güzel tarif :)
mis harika ellerine sağlık olsa, da yesek
harika görünüyor
Güzel bir yazı olmuş teşekkürler...
Eline sağlık güzel olmuş
Emeğine sağlık güzel görünüyor
Tatlı Yemiyorum Malum Diş Minesini Zedeliyor.
Güzel görünüyor emeğinize sağlık..
Evet bundan yedim, güzel oluyor.
Bende istiyorum bende bende 😊😊
Harika görünüyor tadı nasıl acaba
Harika görünüyor
Evde cezerye yapmak çok mantıklı
Harika görünüyor tadı nasıl acaba
Pastaneler kazansın ben ordan alıyım en iyisi😅✨
Ben hiç yemedim.
Ben onu yersem uerimde duramam malesef
Bu kadar uzun anltmaya gerek yoktu