Henüz kendi çocuğum yok ama etrafımdan gördüğüm kadarıyla annelerin çocuklarıyla ilgili en büyük sorunu “yemek”. Eskiden annelerimiz burunları kapatıp ağzımıza sokuştururmuş yemekleri. Ama şimdikiler öyle mi? 😃 Tabletsiz yemek yemeyen bir nesil var karşımızda neredeyse. 😊
Yumurta sevmeyen çocuklar için

Hanimiş civcivler hanimiş. 😁🐣
Ya da birkaç dilim havuçla tavşancık yapıp eğlenceli hale getirebiliriz. 😁🐰

Meyve sevmeyenler çocuklar için

Heh işte o kişi benim, anneme sorun neler çektiğini. 😄 İkiye bölünmüş muzlarımızı benmari usulü ya da ganaj olarak yaptığımız çikolatalarımıza batırmak burada sadece işimiz. Birkaç bonibonla da gerisini halledebiliriz. Tabi bonibonları çikolata donmadan yerleştirmeyi unutmayalım.
Vee tataaaam, merhaba penguenler. 😁🐧
Ya da beni çikolatayla cıvık cıvık uğraştırma diyorsanız da

Çilek, marshmallow, muz ve kırmızı bonibon. Saplayın çubuğa gitsin. 😁
Bonus

Labne, nutella, fıstık ya da fındık ezmesi ve görünen meyvelerle bu sevimli dilimleri de yapabilirsiniz. 😊
Afiyet olsun.
Evlatlarınız güzel günler görsün ve sağlıkla büyüsünler inşallah.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar