Çikolata ve hatta nutella sevenler ve hatta kurabiye de sevenler için çok lezzetli bir tarif bu. Evet bize verdiği mutluluk haricinde kalori gibi bir sıkıntısı çokça var ama ne yapalım yani aklımızda mı kalsın 🙈 😀 bu akışkanlığa kim karşı gelebilir ki. Sanırım tatlı sevmeyenler...Keşke ben de tuzlucu olsaydım hayat daha kolay olabilirdi 🙈 neyse ben diyorum ki bence sizde bu tarifi deneyin
Malzemeler
- 110 gr tuzsuz tereyağı (oda sıcaklığında olmalı)
- 100 gr toz şeker
- 1 adet yumurta
- 175 gr un
- 1 paket vanilin
- 1 paket kabartma tozu
- Damla çikolata
- Nutella
Yapılışı
İlk olarak bir tepsiye yağlı kağıt koyun. Üzerine bir kaşık yardımıyla kurabiyenin içerisine koyabileceğiniz şekilde yuvarlak ve yassı bir şekilde nutellayı tepsiye dizin. 10 adet yeterli olacaktır. Hazır olduğunda tepsiyi buzluğa atın ve 1 saat kalsın. Nutella iyice donmalı.
Bu sırada hamurunuzu yapmaya başlayın. Oda sıcaklığındaki tereyağını ve şekeri güzelce karıştırın. Ardından yumurta ve vanilini de ekleyin. Güzelce karıştırdıktan sonra unu yavaş yavaş ekleyin ve kabartma tozunu da ilave edin. Ele yapışmayan bir kıvam olmalı. Damla çikolataları da ekleyin ve hamura yedirin. Çikolatarınız henüz donmadıysa bu sırada hamuru dolapta bekletebilirsiniz.
Hamur ve nutellalar hazır olduğunda son aşamaya geçebilirsiniz. 10 top hamur ayırın ve her birini elinizde açıp donan nutellalardan bir tanesini ortasına koyup hamurunuzu kapatın.
Her biri için bu işlemi yapın. Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında 10-12 dk pişirin. Fırından ilk çıktığında hamur yumuşak olacak ama dinlendikçe hamur sertleşecek. Üstü çok kızarmadan ve altı da aynı şekilde Fırından çıkarmalısınız.


Yapacak olan Kscanlara şimdiden afiyet olsun. Bir başka lezzet bencesinde görüşmek üzere.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Görüntü mükemmel ama diyetime ters ama yerim bunu yapan olursa
Lezzetli bir 'bence" olmuş emeğine ellerine sağlık 🌺
Tesekkur ederim
Off! Çok güzel olmuş, içi tam İzmir bombasını hatırlattı. Çok özledim İzmir bombayı. Yine de ellerine sağlık.
Tesekkurler
Elinize sağlik süper görunuyor pazar günü yaparım vaktim olursa🤗
Tesekkurler
Rica ederim güzel tarifinize
sarella alarak yaptım teşekkürler. Türk malı hemde C*
Ya bende yeni çıktı sandım alt markete gidip almayı düşündüm bir an
Çok kötüsün, şaka şaka rejime giriyordum tam. Emeğine sağlık.
Çok açım bu yapılır mı yani şimdi :D
Ellerine sağlık harika görünüyor
Elinize sağlık ama şu damla çikolata biraz bol olsa
Ellerine sağlık, muhteşem görünüyor. Ben de 1 tane kurabiye alabilir miyim :D
Off yapmayın bunları 😣 Nefis görünüyor. Ellerine sağlık 🌺
Bildiğimiz İzmir bomba bu...
Bu kurabiye İzmir bombası bambaska birsey
Hii anladııım
Çokzel gözüküyor 😋 afiyet olsun
Tesekkur ederim
Eline sağlık güzel bir bence olmuş 💫
Offf ne yaptın sen ya rejim yapıyoruz buradaaa
offf komşu çatlatan kurabiye
Elinize sağlık güzel olmuş.
Zararlı besinler yemiyorum
Yapma diyetteyim bozmak istemiyorum :D
Çok canım çekti valla
😦Yememeliyim yememeliyim
Bilin bakalım ne eksik
Nutellamı😀
Malesef 😂😂
Emeğine sağlık.. :)
Tesekkur ederim
Kurabiyeleri güzellik merkezine mi götürseydin 😂
Ya ama bunlar müko 😌 mekan aç her sabah geleyim.
Ya ben mekan açsam iş yapmaz o kadar bahtsızım :)))
Ben herkesi zorla getiririm 😄
😀😀😘
Harika görünüyor 😊
🤦 diyetler iptal
Eti tutku misali
Harika görünüyorlar.
Eline saglık 😊
çok güzelll
Zaten kilo aldık durun beeee
Bayılıyorum bunlara
Asla yemem zarar
Eline sağlık.
Nefisss