
Herkese iyi geceler :)
Malum hafta sonu ve kısıtlamalarla geçecek. Canınız ister de şöyle puf puf bir kek yapmak istersiniz belki diye sizinle tarif ve ölçüler kadar önemli bilgileri paylaşmak istedim.
Kuru malzemeler (un, nişasta, kakao, kabartma tozu, vanilya) mutlaka ve mutlaka elenerek karışıma eklenir

Kek yaparken önce şeker ve yumurtalar iyice çırpılır. Burada amaç şekerin yumurta içinde iyice erimesidir

Tüm malzemeler oda sıcaklığında olmalı. Bu yüzden en az 30 dakika önceden buzdolabındaki malzemeleri çıkartmış olun

Fırınınız çok sıcaksa kekin dışı pişer, içi pişmez bu da çökme yapar. Bu yüzden düşük sıcaklık uzun pişme süresi her zaman garantili bir yöntemdir ayrıca fırını önceden ısıtmanız da gerekir.

Gerekmedikçe fırının kapağını pişme süresince açmayın. Kontrol etmeniz gerekirse ilk 30 dakikadan sonra bunu yapın

Yeterince hamur yaptığınızdan emin olun. Kek hamuru, kalıbınızın yarısına kadar gelmiyorsa elbette kabarmayacaktır. Doğru ölçüde hamur ve doğru kalıp seçimi önemli!


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer