Selam tatlı yiyip tatlananlar🙋🏻♂️ “Lor peynirinden tatlı mı olur?” diyenleri duyar gibiyim ama vereceğim tarif hem sizi hem yiyenleri şaşırtacak bir tarif. Bu tarif için özel peynirlere gerek yok sadece taze lor peyniri yetiyor evet tatlı lor peynirinin kendisi.
Duyanları şaşırtacak, yiyenleri sevindirecek tatlımız için malzemeleri ve hazırlanışını anlatıyorum.

Malzemeler
- 500 Gram tuzsuz taze lor peyniri
- 3 Yumurta
- 2 Fincan un
- 1 Fincan irmik
- 1 Paket kabartma tozu
- 2 Paket vanilin
- 1 Yemek kaşığı sıvı yağ
Şerbeti için - 2 Su bardağı şeker
- 2 Bardak su
Hazırlanışı
- Öncelikle su ve şekeri bir tencereye döküp ocakta şerbet kıvamına gelene kadar kaynatıyoruz. Soğuması için bir kenara alıyoruz.
- Derin bir kap içerisine lor peynirinin hepsini döküp biraz yoğuruyoruz daha sonra 3 yumurta kırıp biraz daha yoğuruyoruz.
- Kalan tüm malzemelerimizi döküp hamur kıvamına gelene kadar yoğuruyoruz. Hamur kıvamına gelince dinlenmeye bırakıyoruz.
- Fırın tepsimize fırın kağıdımızı seriyoruz, fırın kağıdı yoksa tepsiyi biraz yağlayabilirsiniz.
- Hamurumuzdan ceviz büyüklüğünde koparıp tepsiye diziyoruz çok yuvarlak olmaması için elinizle çok hafif bastırabilirsiniz.
- Bütün hamuru bu şekil de yaptıktan sonra önceden ısıtılmış 200 derece fırınımızda 30 dakika kadar pişiriyoruz.
- Hazırladığımız şerbeti tüm tatlılara eşit gelecek şekilde döküyoruz ve 2 saat şerbetin çekmesi için dinlenmeye bırakıyoruz.
- Şerbeti iyice içine çektikten sonra afiyetle yiyebilirsiniz.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bende merak ediyorum bunu yapmadin hic. ama. kesin oluyordur
Güzel tarif için teşekkürler ellerine sağlık 😇
Badem kesin çok yakışmıştır 😋 iyi geceler
Başkan anladık sporcusun. Ayda 1 cheat day yap adam akıllı ye tatlıyı :D Lorun tatlısını yemeyek kendisi tatsız tutsuz zor yeniyor.
bir çok anadolu ürününde olduğu gibi lor peynirli tatlı da harika denenmeli
ekşili tatlılar benim için bir adım önde
tadı bir tuhaf olmazmı ya
Ellerinize sağlık harika görünüyor
😋 Çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık.
Bayılırım... ellerine sağlık
Olsada yesem eline sağlık
Ellerine sağlık
Tadı nasıl
Çok güzel olur
Lor peyniri sevmem
Eline saglik.