Bebeklerim Hellö
Size harika bir tarifle geldim umarım beğenirsiniz.

Sütsüz Browni Kurabiye Tarifi
Malzemeler:

- yarım su bardağı sıvı yağ
- 1 yumurta
- yarım su bardağı pudra şekeri
- 3 yemek kaşığı dolusu kakao
- 125 gr tereyağ ya da margarin
- 1 paket vanilya
- 1 paket kabartma tozu
- 3 su bardağı un
- 1 su bardağı şeker
- 1.5 su bardağı su
- 2 damla limon
Sütsüz Browni Kurabiye Nasıl Yapılır?
Hamurumuzu yapalım:

1 yumurtayı, yarım su bardağı sıvı yağı, yarım su bardağı pudra şekerini, 125 gr tereyağ ya da margarini, 1 paket vanilyayı, 3 yemek kaşığı dolusu kakaoyu ekleyip kaşıkla karıştırıyoruz daha sonra 3 su bardağı unu ve 1 paket kabartma tozunu ekleyip tamamen homojen olana kadar kaşıkla karıştırıyoruz.
Şekil ver ve fırına yolla:

Yaptığımız hamuru istediğimiz büyüklükteki yuvarlayıp altına yağlı kağıt koyduğumuz tepsimizin üstüne koyup önceden ısıtılmış 180 derece fırında 15 dakika pişirelim.
Sütsüz Browni Kurabiye Şerbeti Nasıl Yapılır?

1.5 su bardağı su, 1 su bardağı şeker ve 2 damla limon atıp 10 dakika ısıtalım.
Soğumalarını bekleyelim daha sonra şerbetimizi bir kaba alıp kurabiyelerimizi içinde 15 sn bekletip alalım
Final:

Bence çokzel oldu❤
Sizi seviyore😍
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Emeğinize sağlık. afiyet olsun. çok güzel bir tarif olmuş.
Browni güzel annem de çok güzel yapar ama suffle de güzel
Lezzetten ziyade sunum ve görünüme önem veririm o yüzden beğenmedim ben görünüşünü
Enfes görünüyor, eline sağlık.
Tarif için teşekkürler
Finali harika görünüyor sütsüz browninin eline sağlık.
Emeğine sağlık Harika görünüyor Afiyet olsun 😊
Harika da ben şekeri bıraktım. d
Anneme söyleyeyim de yapsın
Akışkan oluyor mu bu içi nasıl oluyor :D
Şekersiz bir tarif bekliyorum 🙂
Leziz duruyor en kısa sürede deneyeceğim🤤🤍
Eline sağlık dalga geçtiğim için özür dilerim :'(
@yupppiyaskkk yapta yiyelim knk 😂😂
Niye etiketlendi ya 😂 Neyse leziz duruyor yine aç kaldık
Hemen paketleyin, almaya geliyorum. :)
Giriş kapak resmi ve final bambaşka :D
Güzel görünüyor iştahım kabardı
canım cekti keske yapıcak biri olsa :/
Hem kurabiye hem de brownie’ye bayılırım
Bayılırım biri yapsın bana ya
Vanilya nerden aliyosunuz
Güzel..
Hamurunu tutturmak meziyet ister
Hellö. Eline sağlık.
Uff harika nefiss
Emeğine sağlık
çok güzellerrr