Deniyor

Çayın Yanında Brownie Tadında Kakaolu Islak Kurabiye Yapmaya Ne Dersiniz?

Herkese merhaba sevgili dostlar, bugün çayın ve kahvenin yanında kakaolu brownie tadında enfes bir kurabiye yapmaya ne dersiniz? Ellerimizi yıkayıp başlayalım o halde...

Gerekli olan malzemeler

100 gram erimiş tereyağı

1.5 çay bardağı sıvı yağ

1 adet yumurta

1 çay bardağı pudra şekeri

3 yemek kaşığı kakao

1 paket vanilya

1 paket kabartma tozu

3 su bardağı kadar un

Şerbeti için

1 su bardağı toz seker

2 su bardağı su

Üzeri için

Hindistan cevizi

Hadi yapılış aşamasına geçelim!

Derin bir karıştırma kabına tereyağı ve sıvı yağı alın, yumurtayı, pudra şekerini, kakao ve vanilyayı ilave edin. Malzemeleri iyice karıştırın.

Unu ve kabartma tozunu azar azar ekleyip kurabiye hamurunu bütünleşene kadar yoğurmaya başlayın.

Bir fırın tepsisine yağlı kağıt yerleştirin. Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp avucunuzun içinde yuvarlayın. Avcunuzun içiyle hafifçe bastırıp ve fırın tepsisine dizin.

Çayın Yanında Brownie Tadında Kakaolu Islak Kurabiye Yapmaya Ne Dersiniz?

Önceden ısıtılmış 180 fırında, hazırladığınız kurabiyeleri 10 dakika kadar pişirin. Üstleri çatlayınca fırından çıkartın. Soğuması için soğuk bir ortamda yarım saat kadar bekletin.

"Ne kadar soğursa o kadar gevrek olur."

Çayın Yanında Brownie Tadında Kakaolu Islak Kurabiye Yapmaya Ne Dersiniz?

Kurabiyeleri soğumaya bırakmışken o sırada şerbeti hazırlayın. Küçük bir tencereye toz şekeri ve suyu aktarın. Şeker tamamen eriyene kadar ocakta kaşıkla karıştırın.

Her bir kurabiyenin altını ve üstünü şerbete batırıp en az 1 dakika bekletip tepsiye dizin.

Çayın Yanında Brownie Tadında Kakaolu Islak Kurabiye Yapmaya Ne Dersiniz?

Üzerlerine hindistan cevizi serperek servis haline getirin.

Afiyet olsun...

Çayın Yanında Brownie Tadında Kakaolu Islak Kurabiye Yapmaya Ne Dersiniz?

#ibooo1

Çayın Yanında Brownie Tadında Kakaolu Islak Kurabiye Yapmaya Ne Dersiniz?
Cevapla