
Selam bebeksiler 🥳
Sizlere kucak dolusu enerji getirdim, paylaştıkça çoğalıyor malum 😂 Neyse bugün dedim ki birkaç zamandır evde çilek reçeli yapıyoruz, ben de paylaşayım herkes yapsın 😄 Farkındayım zaten çoğunuz tarifi biliyor çok kolay bir şey ama bu kadar kolay olduğunu bilmeyen varsa ya da yapmayı unutan varsa gelsin böyle 😜
Haydi malzemelerle başlayalım 🍓

- 1 kilogram çilek 🍓
- 1 kilogram şeker 🍭
Çilekleri güzelce yıkayıp saplarından ayırıyoruz ardından tencereye alıyoruz 🥳

Tencereye aldıktan sonra üzerine şekeri ilave ediyoruz ve 10-12 saat yani 1 gece bekletiyoruz 🙃

Gece boyu bekleyen çilekleri ocağa alıp köpürene kadar pişiriyoruz 🙃 (Bu arada ben su eklemiyorum kendisi suyunu salıyor zaten)

Köpürüp iyice piştikten sonra yemeye hazır 🥳
Siz en çok hangi reçeli seviyorsunuz? Evde neleri kendiniz yapıyorsunuz? Bizimle paylaşın 🤓
Herkese afiyet olsun 😋
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar