Eh işte evdeyiz ve ben bu aralar hiç olmadığım kadar hüzünlüyüm..Yüzüme şarkılar şiirler çarpıyor; ağlıyorum..
Yaptığım girişe bakın ya😂Bir yemek bencesine bu giriş acayip oldu..bundan sonra yemek tariflerimi şiirselleştireceğim😛Emaaaan saçmalıyorum kendi halimde..siz iyiseniz o zaman tarife geçiyorum💕
Kandil simidi için malzemeler nelerdir?
- 1 çay bardağı sıvıyağ
- Yarım çay bardağı su
- 1 adet yumurta
- 1 yemek kaşığı sirke
- 3 çay bardağı un
- 1 paket kabartma tozu
- 1 tatlı kaşığı tuz
- 2 tatlı kaşığı şeker
Üzerine:
1 adet yumurtanın sarısı + 1 çay kaşığı pekmez ve bolca susam

Kandil simidi tarifim , kandil simidi nasıl yapılır?
Un hariç geriye kalan bütün malzemeleri uygun bir kaba alıp karıştırın.

Unu azar azar ilave ederek ele yapışmayan yumuşak bir hamur elde edin.

Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp avcunuzla rulo halinde yuvarlayıp uçlarını birbirine değecek şekilde sarın. Önce yumurta sarısına ardından susama bulayın. Yumurta sarısı az gelirse miktarı arttırabilirsiniz.

Önceden ısıtılmış fırında nar gibi kızarıncaya kadar pişirin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Ellerinize sağlık. teşekkür ederim harika bir tarif olmuş
Çay denince akla hemen onun adı gelir eti elti elit😂😂
Emeğine sağlık
Allahım Yarabbim yaa 😂
yaptığın bir şeyden yemeden ölürsem iki elim yakanda :D
Noveeel😂😂
efendim :D
Napcan öbür dünyada iki elin yakamda olsa? yine mi öldürcen😂 Bu dünyada nasip olmazsa cehennemin ateşinde ne poğaçalar ne kurabiyeler pişiririm var ya..😂
Odun ateşinden daha güzel :D
biz bu dünyada yiyelim yine de :d
Aynen😂😊
İnşallah :)
Ellerine sağlık canım, keşke zamanı geri alsam babam hep yapar getirirdi bana ahh hamarat babam 😂
Çok güzel görünüyor sma damağıma yapışıyor ya o yüzden sevmiyorum
Maşallah, maharetlisiniz. Ellerinize sağlık
Eline sağlık çok güzel görünüyor
Elinize sağlık efendim.
Ellerine sağlık 🌺
Güzelde kilo aldırıyor
Ellerine sağlık
Harika bir kurabiye, kandil simidine bayılırım.
konun süper. :)
Ellerine sağlık
harika gozukuyor