#Evdekal'maya devam diyoruz! ✌
Mutfağımdan ve kanalımdan herkese selamlar😂😂 Youtuber olma havasına da girdim tamamdır 😂😂
3 Malzeme İle Pasta Yapımı

Çocuklar evde kalınca haliyle atıştırmalık istiyorlar . Onlara hem pratik hem de lezzetli ve bir o kadar da gösterişli pasta yaptım❤ Zaten görünce tanıyacaksınız, birçoğumuzun sevdiği pastaların en güzeli❤ E lafı uzatmadan mutfağa gidelim mi hep beraber. 😊
Pastamız için gereken malzemeler:
- Süt
- Çikolatalı puding
- Petibör bisküvi 🌟Arkadaşlar bu pastayı yapacağınız kalıba göre kullanacağınız malzemelerin adet veya miktarı değişkenlik gösterebilir. Bunun için herhangi bir oran belirtmedim💕 Ya bu arada bu listeleme özelliği harika olmuş @kızlar Soruyor ❤

Pudinginizi paketin üzerinde belirtilen süt miktarıyla yapmaya başlayın.

Kıvamını alan pudinginizi hiç soğutmadan kalıba dizdiğiniz bisküvilerin üzerine dökün.


Kalıbınıza sığacak kadar kat çıkabilirsiniz. Benimki 3 kat oldu. Soğuduktan sonra üzerini streç filmle kaplayarak buzdolabında bekletin. (Yaklaşık 2-3 saat)

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Elinize sağlık. teşekkürler, harika bir tarif olmuş.
En en en sevdiğim pasta Ellerine sağlık @Müthişanne 💖🌺
Kilo alacağız diye ödümüz kopuyor, pasta diyorsun deme😐
En sevdiğim ve yapımı en kolay olan pasta :D çocukluğumdan beri en sevdiğim tatlı olma özelliğini de koruyor.
Eline sağlık canımız çekti çok güzel olmuş. Müziği açıp zevkle okudum yazını
https://www.youtube.com/embed/pSQ74zje7hQEn sevdiğim pasta türü bu ve mozaik pasta 🖤
Ben bu pastaya aşığım :)
Elline sağlık çok güzel görünüyor
Üşenmesem kalkar yaparım. Boğazında kalsın
Mükemmel gözüküyor ellerine sağlık olsa da yesek
Güzel paylaşım.
ohh mis gibi
annem hep yapar :)