İyi geceler
Akşam oldu sonunda. Şöyle sakin kafayla oturup kuru kuru çay mı içeceğiz?😂 "Çocuklara kuru üzüm yedirmenin yolları" diye araştırma yaparken nerelere geldim😂 Madem geldim e hadi çaylar da benden kek de benden.. 🌹
Üzümleri dibe çökmeyen kuru üzümlü kek için gereken malzemeler:
- 3 adet yumurta
- 1 su bardağı kuru üzüm
- 1 paket vanilya
- 1 paket kabartma tozu
- 1 su bardağı şeker
- 1 su bardağı sıvıyağ
- 1 su bardağı yoğurt
- Aldığı kadar un (ben 2 su bardağı kullandım)

Yumurta ve şekeri beyaz bir renge dönene kadar çırpın. İçine sıvıyağ ve yoğurdu da ekleyip çırpmaya devam edin. En sonda da geriye kalan malzemeleri un hariç ekleyin. Unu kontrollü bir şekilde ilave edin. Malzemelerin kalite oranına göre un miktarı değişkenlik gösterebilir.

1 su bardağı kuru üzümün yarısını kek harcına döküp karıştırın.

Önceden yağlanmış fırın tepsisine veya borcama harcı döküp kalan kuru üzümleri harcın üzerine serpin.

Fırında üstü nar gibi kızarıncaya kadar pişirin. Ben fırına vermeden önce üzerine hafifçe tarçın da serptim. 🌸


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Eline sağlık. Bu gidişle yeme konusunda beni geçecek gibisin.
Teşekkürler, harika bir tarif olmuş ellerinize sağlık
Kuru üzümü sanırım sevmeyen bir ben varım. Eline sağlık üzüm olmadan başka bişey düşünebilirim içine meselaaa kuru incir😬 Afiyet olsun
Kuru incirli yapcaktim aslında. Fakat cocuklardan birine doktor muhakkak kuru üzüm yedirin dedi. Bende kuru üzümlü yapmak zorunda kaldım.😊 Gel beraber afiyetle yiyelim.
Oyyy teşekkür ediyorum 🥰
Zaten açım bunu görünce daha da acıktım.
bir gider misin şurdan 😒
Gitmiyorum...
😢 o zaman bana da yap şundan. Açım aç 😢
Ellerine sağlık çok güzel olmuş afiyet bal şeker olsun
Gel beraber olsun. ❤
Valla çok güzel görünüyor koşa koşa gelirim 😌
😍😍😘
Bişey sormak istiyorum da mesaj atamıyorum
Özel değilse buyur sor kuzum🌸
Şey sütlü türk kahve bencesi paylaşmak istiyorum çok mu kolaya kaçar
Hayır aksine çok iyi olur. Hiiii şöyle bir düşündüm de nefis olur nefis😛 Sonuçta herkesin sütlü Türk kahvesi yapma şekli farklıdır. Belki ben süt tozu kullaniyorum ama sen sütle yapiyorsundur. Merakla bekliyor olucam tarifini..❤
Teşekkür ederim canım çok mutluyum ilk bencem olucak 😅
Ya ayy hadi hayırlısı olsun bakalım😘
😘😘 çok teşekkür ederim kuzum inşallah iyi bir sonuç çıkar
İyi bir sonuç çıkmasından öte sen fotoğrafları çekerken telefonu yatay tutmaya dikkat ederek çek. Fotoğraf çekerken karanlık veya loş bir yerde çekme sakın. Görüntü kalitesi gelen yorumları o kadar etkiliyor ki.. bazen bir kurabiye yapıyorum fotoğraf herkese güzel gelmiyor ve gelen görüşler de çok olumsuz oluyor. Halbuki sıradan bir kurabiye yani😂
Tamam canım tavsiyene uyucam ama çok güzel görünüyor yaptığın yiyecek 😊
Knk sen neyin peşindesin ya bizi 100 kilo yaparsın of ne güzel duruyor
😂😂 Ya bunlar kilo yapmaz. Gerçekten yapmaz. Dunyanin en sağlıklı yiyeceği bu. Tamam bir oturuşta 10 dilim yiyince insan tabi kilo alır. Ama o popkeklerden topkeklerden daha sağlıklı olduğu kesin.
Teşekkür ederim❤
Tabi ev yapının yanında pop kekler neymiş işte knk sorun orda o kadar güzel duruyor ki bir oturuşta değil 10 20 de yerim sjsjsjsjsj
Teşekkürler bebeğim❤
Ablam bence bir youtube kanali acmalisin. Buraya da onun linkini atacaksin zaten sen bu isi yapıyorsun. Youtube dan da para kazanırsın ufak ufak.
Bu arada emeğine sağlık
Eline sağlık. Kek niye kabarmadı ama?
Yani biraz daha kabarmıs olsaydı daha güzel görünürdü eminim. Gece gece canım çekti. Üzücü...
💓
Ilkbasta lamirant zannettim kekmis 😂😂😂guzelll eline sağlık
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 ellerinize sağlık
Ayyy nasıl canım çekti
elinize sağlık
yine canım çekti şimdi gidip mutfaktaki dolabi kurcalıycagim
Üstündekiler ne canım böcek larvası gibi görünüyor susam mı yoksa
Oh afiyet olsun emeğine sağlık
Tripofobim azdı 🙁. Ellerine sağlık.
Atom modeli gibi kek yapmışsın maşallah 😂😂
kuru üzümlü pek sevmem ama sağ ol çok :)
Elinize sağlık güzel görünüyor
Nefis görünüyor. Çayın yanında şahane olur 🌺
Elinize saglık
Hiç kabarmamış kabartma tozu koymadın mı
gayet güzel olmuş eline sağlık
efsane olmuş. d. d
Çay ve kek nefis Eline sağlık
Üzümsüz olsa yerdim üzüm sevmem
Afiyet olsun
Çayla iyi gider
güzel görünüyor
Böcek sandım ya laa
Ohh şahane