Merhaba sevgili KS üyeleri. Bugün sizlerle çok sevdiğim ve misafirlerime ikramda çekinmediğim bir tatlıyı paylaşıyorum. Yapması pratik bu tatlı, üstelik oldukça da enfes...
Haydi tarife geçelim... Tarifimizde kullanacağımız yalnızca üç malzeme var.

1 yemek kaşığı lotus bisküvi ezmesi
8 adet lotus bisküvi
125 gr. hazır krema
Öncelik olarak, akışkan bir hal alabilmesi için 1 yemek kaşığı lotus bisküvi ezmemizi benmari usulü eritiyoruz.


Ardından 125 gr. hazır kremamızı ufak ama derin bir kabın içerisine alarak, benmari usulü erittiğimiz lotus bisküvi ezmemizi ekliyor ve elektrikli çırpıcı veya çırpma teli birbirine karışana dek çırpıyoruz.
Malzemelerimizi hazırladık. Şimdi sıra istediğimiz bir tatlı bardağı, tatlı kasesi veya bir kadeh içerisinde gönlümüzce istediğimiz görüntüyü yaratmak.

Ben bu tür tatlılarda görüntü açısından daima kadeh tercih ederim.



Kadehimizin, kasemizin veya siz neyi tercih ediyorsanız onun içerisine, krema ve bisküvi ezmesi karışımımızdan biraz döküp hemen üzerine öğüttüğümüz bisküvilerden hafif kalınlıkta olacak şekilde serpiştiriyoruz. Ardından yine krema ve lotus bisküvi ezmesi karışımımızdan döküyor ve bu işlemi tekrarlıyoruz. Son katta ise, öğüttüğümüz lotus bisküvilerin tamamını ilave ederek üzerini düzeltiyoruz.
Sonuç ise, yenmeye hazır enfes ve pratik bir tatlı. Tabii önce buzdolabına gidip 1 saat soğuduktan sonra :)


Resimler ve gif bana aittir :)
Afiyet Olsun ...
guclubirkiz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar