Kapat

5 Aralık Dünya Türk Kahvesi Günü'nde Kahvenizin Yanına Yakışacak 5 Şey!

Dünya Türk Kahvesi Günü'nüz kutlu olsun KScanlar! Çay belki tek gider ama kahvenin yanına birçok şey yakışır. Bunlar yalnızca yiyecek değil, merak edenleri listemize alalım. :)

Türk kahvesini şekersiz sevenlerin favorisi badem draje

Türk kahvesini şekersiz sevenlerin favorisi badem draje

Türk kahvesini şekersiz içenler, yanında çikolata yemeye bayılır. Tabii ki Türk kahvesinin yanına en çok yakışan çikolata badem drajedir. <3

GittiGidiyor
59,90 TL

Türk kahvesi olmadan fotoğraf çekilemeyen kitap: Kürk Mantolu Madonna

Türk kahvesi olmadan fotoğraf çekilemeyen kitap: Kürk Mantolu Madonna

"Madonna şey değil mi, hani şarkıcı olan?" demeyenlerin favorisi olan, nedense Türk kahvesi olmadan fotoğrafı çekilemeyen Kürk Mantolu Madonna kitabı, kahvenin yanına çok iyi gider, çok da güzel gider.

Kahvenizi yudumlarken yüzünüze ferahlık getirecek cilt maskesi

Kahvenizi yudumlarken yüzünüze ferahlık getirecek cilt maskesi

Maske yapmayı biz kızlar çok sevsek de, onların bekleme süresinde biraz sıkılabiliyoruz. Bu durumda yardımımıza Türk kahvesinin o acımsı tadı koşuyor, zaman geçiyor!

GittiGidiyor
19,90 TL

Kahvenin yanında tatlı kaçamağı yapmak isteyenler için waffle makinesi

Kahvenin yanında tatlı kaçamağı yapmak isteyenler için waffle makinesi

Türk kahvesinin yanında bol tatlı bir şey yemek isteyen, çikolatayla kesilmeyenlerin yardımına tabii ki waffle koşacak. Waffle'ın gücü adına! <3

GittiGidiyor
55,39 TL

Kokoşluğundan kahve içerken bile vazgeçmeyenler için leoparlı fincan

Kokoşluğundan kahve içerken bile vazgeçmeyenler için leoparlı fincan

Türk kahvesini kağıt bardakta bile içenler var tabii ama Türk kahvesi dediğiniz porselen bardakta içilir, tadı en güzel böyle çıkar.

GittiGidiyor
115,90 TL

0|2
4855

Benzer Benceler

Senin görüşün nedir?

Erkekler Ne Diyor 55

  • 5gün

    .

    Türk kahvesi aslında Yemen den gelen kahve ile yapılmalı,

    Ancak ne yazık ki 60 ihtilalinden sonra kahve ucuz olduğu için Brezilya Rio Minas bölgesinden ithal edilmeye başlandı.

    Ancak daha da önemlisi kahve şekersiz olarak aç karnına ve sabah erken saatlerde 1 tane olarak tüketilirse zihinsel anlama en iyi faydayı sağlıyor.

    Bugün biz sadece keyif tarafını kullanıyoruz.

    .

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Türk kahvesinin yanında hatta en yakınında olacak olan şey lokumdur ki zaten her lokum yine olmaz. Ardından çikolata ve diğerleri ise yukarıdaki dediğin kitap. Oh harika olurdu şimdi ya. Bu havada yani.

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Kahveyi sade ve şekersiz, kadını tek seveceksin.. 🤨

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Beş şeyi bilmiyorum da en önemlisi kahvemi birlikte içeceğim bir bayan

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Kahve pek sevmesem de içtiğimde çikolata olur yanında..

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Olayı kahveyle harmanlamak güzel bir satış taktiği olmuş

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Ben kahveyi kadim dostum yalnızlığımla birlikte içerim

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Waffle makinesi alıp waffle yapılır ve yanında türk kahvesi

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Ben kahvenin yanında Türk Lokumu isterim. 😉
    Eline sağlık

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Ben kahvenin yanına lokum ve onun kadar tatlı bir kız isterim ikisi bir arada 😂

    0|0
    0|0
  • 5gün

    hepsini boşver abi bir sade kahve bir de sigara gerisi boş

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Kahvenin yanında tatlı kaçamağı yapmak isteyenler için waffle makinesi
    güzel :D

    0|0
    0|0
  • 4gün

    Çikolata-Lokum-Sigara-Arkadaş sohbeti

    1|0
    0|0
  • 5gün

    Türk lokumu

    5|0
    0|0
  • 5gün

    Bu gün Mühendislik günü muydu yeni farkettim

    2|0
    0|0
  • 5gün

    Kahvenin yanına en güzel bir dal sigara yakışır

    0|0
    0|0
  • 1gün

    Oha güzelmiş

    0|0
    0|0
  • 4gün

    jelibon veya lokum

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Kahve ve lokum isterim

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Teşekkürler

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Gündemi takıp ederim 😏

    0|0
    0|0
  • 5gün

    waffle makinesini tek geçerim.

    0|0
    0|0
  • 5gün

    en iyisi çikolata olurdu burada..

    0|0
    0|0
  • 4gün

    Lokum olmalı agaa

    0|0
    0|0
  • 4gün

    Beyaz leblebi

    0|0
    1|0
  • 5gün

    Türk lokumu elbet

    0|0
    0|0
  • 5gün

    kitap ve su kafi

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Çakıl çikolataları çok seviyorum.

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Madonna

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Kahve tabisi

    0|0
    0|0
  • Erkeklerden görüşlere devam
    25

Kızlar Ne Diyor 48

  • 5gün

    Ayni zamanda Dünya Mühendisler Günü :)

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Doğal gül yaprakları ile kaplı lokum.

    Waffle da fena fikir değil aslında makinasi hemde uygun fiyata

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Bir adet biricik sevgilim NK kahvemi tadlandiriyor ❤

    0|1
    0|0
  • 5gün

    Valla kahvenin yanına bir tane sırdaşın olacak. O yeter ☺️

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Her şey iyi de
    kahvenin yanında
    "waffle" nedir ya? :)

    0|0
    0|0
  • 5gün

    sade kahve, küçük bir parça bitter çikolata damağına yapıştırıp kahvenin sıcağıyla eriyip hafif alıcaksın o tadı ;)

    0|0
    0|0
  • 5gün

    hani samimi arkadaşlar yok ama bu listede , acaba neden?

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Kahvenin yanında narlı antep fıstıklı lokum, mozaik pasta ıslak kurabiye çikolata ve kestane şekerini çok seviyorum hepsi bahane kahvesiz aslaaa <3

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Aa waffle makinesi ne kadar uygunn ben pahalı sanardım

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Kahvenin yanına sudan çok çikolata yakışıyor bence. Ama şöyle bir sayarsak, çikolata, su, sigara, bir manzara, kitap veya yakın arkadaş✌️

    0|0
    0|0
  • 4gün

    Yanına yakısmayacak 5 şey olmasın o? Lokum, sigara yazar insan

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Ben artık kahvenin yanında herhangi bir şey olduğu zaman içemiyorum, ağır geliyor

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Kahvenin yanında lokum yenir adetlerimizi unutmayalım lütfen😀

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Kitap, sigara ve çikolata

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Kitap :)

    0|0
    0|0
  • 4gün

    Beyaz leblebi

    0|0
    0|0
  • 5gün

    En iyisi çikileta 😂

    0|0
    0|0
  • 4gün

    Bana cikolata verin yeter baska bisey istemezdim.

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Çikolatayı tek geçerim.♥️

    0|1
    0|0
  • 4gün

    kuş lokumu bitter çikolata

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Çikolata ♥️

    0|0
    0|0
  • 5gün

    kahve olmasi yeterli

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Waffle Makinesi💫

    0|0
    0|0
  • 3gün

    Bol çikolatalı waffleee 😍

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Soda çikolata veya lokum

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Bol köpüklü kahve= çikolata <3

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Böyle bir gün mü varmış hahaha

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Kahveyi tek başına içmeyi severim

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Sade bir kahve alabilirim

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Cilt maskesi çok saçma olmuş :)

    0|0
    0|0
  • Kızlardan görüşlere devam
    18
Yükleniyor...