4 gü

YKS’yi batırdım galiba, herkes benden derece beklerken bu hayal kırıklığıyla nasıl başa çıkacağım?

herkes benden derece bekliyordu hocalarım, ailem, sevgilim hepsi benden tıp bekliyordu ben süreci yönetemedim batırdım yks'ye girdim tyt'de elim ayağım titredi gözetmen hep bana baktı bana bir şey olacak sandı hissettim resmen bir an bilincim gidiyor sandım 2 saat 45 dk içinde her şey yok oldu hayatım bitti saat gecenin 4'ü ben kaygıdan stresten uyuyamıyorum herkesi hayal kırıklığına uğrattım yüzlerine nasıl bakacağım kendimden çok utanıyorum
YKS’yi batırdım galiba, herkes benden derece beklerken bu hayal kırıklığıyla nasıl başa çıkacağım?
Cevapla