Uzun süreli ve duygusal düşünen bir insanım, hayal kırıklığı yaşadığım için kendimi biraz kapattım, bu durumu nasıl aşabilirim?

Bundan sonra uzun süreli bir arkadaşlık istiyorum ama sevgili tarzı değil, yani herşeyi yaşayalım ama arkadaş kalalım sosyal arkadaşlık da olsun fbnin bir üstü, sevgilinin bir altı gibi 😅 ne düşünüyorsunuz bu konuda acaba?

Uzun süreli ve duygusal düşünen bir insanım, hayal kırıklığı yaşadığım için kendimi biraz kapattım, bu durumu nasıl aşabilirim?
Cevapla