İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?

İnsan bazı şeyleri yaşadıkça kendine daha dürüst bakmaya başlıyor. Eskiden sorun sandığı şeylerin aslında karakteri, güçlü sandığı yanların da bazen kırgınlıkları olduğunu fark ediyor. Kendini tanımak bir anda olmuyor, hayat yavaş yavaş öğretiyor. İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
Cevapla