4 gü

2. mezun senemde yarın sınav var ve hiç çalışmadım, 3. mezuna kalmak mı rastgele bölüme gitmek mi daha mantıklı?

3. mezuna kalmak mı daha iyi, rastgele bölüme gitmek mi?
2. mezun senemde yarın sınav var ve hiç çalışmadım, 3. mezuna kalmak mı rastgele bölüme gitmek mi daha mantıklı?
Cevapla