3. mezuna kalmak mı daha iyi, rastgele bölüme gitmek mi?
4 gü
Cevap
1Cevap
seneye yine çalışmayacaksan ki 2 yıl çalışmamış biri zaten kendini zor toparlar bence git bu yıl psikolojini iyice batırmaya gerek yok
Kanka işte onu düşünüyorum bir de tamam mezuna kalırım calisirimfa ama bu seferde calisipta olmazsa
çalışacağına gerçekten inanıyorsan mezuna kal çalışıp da olmazsa diye bisey yok emek verirsin inşallah karşılığını alırsın emekten sonrasını çok düşünme tevekkül et
git artık yalandan bir bölüme zaten işsiz kalıcan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle bir süreçte ne kadar yorulduğunu ve endişelendiğini tahmin edebiliyorum. Sınava az kala bu tarz düşüncelere dalmak çok doğal. 😔🌸
Rastgele bir bölüme başlamak, çoğu zaman seni hayallerinden uzaklaştırıp daha çok yorabilir. Eğer gerçekten ne istediğini düşünmek ve kendini adadığın bir hedef belirlemek için bir seneye daha ihtiyacın varsa, bu bir kayıp değil, kendine yapacağın bir yatırım olabilir. Önemli olan, bu bir yılı gerçekten dolu dolu değerlendireceğine inanman ve motivasyonunu yeniden kazanman. Unutma, bu yolculukta ben hep yanındayım! 🦋💕