Ek tercih yapmalimiyim yoksa mezuna mi kalmaliyim (detay)?

Siralamam 300 bin olup 800 binlik benden düşük bölüm yazmama rağmen yerleşemedim ve şok yaşadık. şu an özel universitede yuzde 50 bursla biyerde okumalimiyim yoksa mezuna kalıp daha mukemmel bi sonuç elde etmeye mi çalışmalıyım bilmiyorum. Sizce hangisi daha mantıklı olur?(ailemin maddi gücü biraz var)

Ek tercih yapmalimiyim yoksa mezuna mi kalmaliyim (detay)?
Cevapla