Merhaba
9 gün sonra yks ye gireceğim istediğim bölüm HUKUK ama ne yazık ki bu yıl depremden sonra hiç çalışmadım deprem bölgesinde yaşıyorum sonrasında baya bi boşladım yani HUKUK gelmesi çok zor
-Adaletten DGS ile hukuka geçiş yapmayı düşündüm sorulara baktım kolay geldi sorular ama yorumları okuyunca adaletten hukuka geçiş çok çok zor diyorlar
Açıkcası bende ne yapacağımı bilmiyorum bana yardımcı olur fikirlerinizi söylerseniz sevinirim..
1-Hukuk için mezuna kalıp çalışmaya devam mı etmeliyim?
2-Adalete gidip ordan hukuka mı geçiş yapmaya çalışmalıyım?
3-Gelen rastgele başka bir bölüme mi gitmeliyim?
9 gün sonra yks ye gireceğim istediğim bölüm HUKUK ama ne yazık ki bu yıl depremden sonra hiç çalışmadım deprem bölgesinde yaşıyorum sonrasında baya bi boşladım yani HUKUK gelmesi çok zor
-Adaletten DGS ile hukuka geçiş yapmayı düşündüm sorulara baktım kolay geldi sorular ama yorumları okuyunca adaletten hukuka geçiş çok çok zor diyorlar
Açıkcası bende ne yapacağımı bilmiyorum bana yardımcı olur fikirlerinizi söylerseniz sevinirim..
1-Hukuk için mezuna kalıp çalışmaya devam mı etmeliyim?
2-Adalete gidip ordan hukuka mı geçiş yapmaya çalışmalıyım?
3-Gelen rastgele başka bir bölüme mi gitmeliyim?
1.
2.
3.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer