Tercih mi yapmalıyım mıyım yoksa mezuna mı kalmalıyım?

Merhaba
9 gün sonra yks ye gireceğim istediğim bölüm HUKUK ama ne yazık ki bu yıl depremden sonra hiç çalışmadım deprem bölgesinde yaşıyorum sonrasında baya bi boşladım yani HUKUK gelmesi çok zor
-Adaletten DGS ile hukuka geçiş yapmayı düşündüm sorulara baktım kolay geldi sorular ama yorumları okuyunca adaletten hukuka geçiş çok çok zor diyorlar
Açıkcası bende ne yapacağımı bilmiyorum bana yardımcı olur fikirlerinizi söylerseniz sevinirim..
1-Hukuk için mezuna kalıp çalışmaya devam mı etmeliyim?
2-Adalete gidip ordan hukuka mı geçiş yapmaya çalışmalıyım?
3-Gelen rastgele başka bir bölüme mi gitmeliyim?
1.
2.
3.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Tercih mi yapmalıyım mıyım yoksa mezuna mı kalmalıyım?
Cevapla