Üniversite okumalı mıyım yoksa mezuna mı kalmalıyım?

mezuna kalmıstım sınava hic calismadan girdim 261 aldım bu arada sadece tyt’ye girdim

sizce tekrar mezuna mı kalayım yoksa bilgisayar programcılığı mı okuyayım sonra dgsye calisip bilgisayar mühendisliğine yükseltebilirim 1 senem daha cöp olsun istemiyorum.

Üniversite okumalı mıyım yoksa mezuna mı kalmalıyım?
Cevapla