Yks sınavına girdim ama sınav çok iyi geçmedi sizce bu yıl tercih yapmalı mıyım yoksa mezuna mı kalmalıyım?

Hepinize iyi günler diliyorum bu yıl 2. kez yks sınavına girdim ama sınav çok iyi geçmedi sizce bu yıl tercih yapmalı mıyım yoksa mezuna mı kalmalıyım? Netlerim düşük.

Yks sınavına girdim ama sınav çok iyi geçmedi sizce bu yıl tercih yapmalı mıyım yoksa mezuna mı kalmalıyım?
Cevapla