Sizce bu yıl üniversite tercihleri yapmalı mıyım yoksa 1 yıl daha mı mezuna kalmalıyım kararsız kaldım?

Öncelikle hepinize iyi günler diliyorum 19 yaşındayım bu yıl 2. kez yks sınavına girdim sınav sonuçları yarın açıklanacak tahminimce en fazla 250 puan falan alırım yani çok iyi bir bölüm gelmez gibi babam bana eğer 4 yıllık iyi bir bölüm kazanmazsan seni 2 yıllık bölüme göndermem dedi bana kalırsa bir daha sınava hazırlanmak istemiyorum çünkü sınava hazırlanma süreci zor oluyor bir de babam bana eğer mezuna kalırsan seni tekrar dershaneye gönderirim dedi ben bir daha dersaneye gitmek istemiyorum ama böyle düşündüğümü aileme söylemeye çekiniyorum çünkü hem babam sinirli biri bu yıl üniveriste tercihi yapsam kötü bir bölüm gelirse sonra ailem istemezse o bölümü okuyup işsiz kalırsam bu sefer hem benim açımdan iyi olmaz gelecek konusunda hemde ailem bana bak sen bizi dinlemedin kötü bir bölüm okudun bak işsiz kaldın der diye düşünüyorum. Sizce bu yıl üniversite tercihleri yapmalı mıyım yoksa 1 yıl daha mı mezuna kalmalıyım kararsız kaldım?

Sizce bu yıl üniversite tercihleri yapmalı mıyım yoksa 1 yıl daha mı mezuna kalmalıyım kararsız kaldım?
Cevapla