Sizce bir yıl mezuna kalayım mı yoksa tercih yapayım mı?

Aslında nereden başlayacağımı da bilmiyorum ama çok sıkıntılı bi hayatım var 1.5 yıldır sedef hastalığıyla uğraşıyorum stresten üzüntüden mi başıma geldi neyden geldi bilmiyorum ama tedavisi yok bu hastalığın ömür boyu benimle olacak ne yazık ki annem de temizlik hastası çok fazla böyle takıntıları var oraya gitme şuraya girme falan diye evin içinde çok yönlendiriyor insanı dediğini yapmayınca da bağırıyor çağırıyor ben huyuna gidiyorum ama babam biraz inatçı bi adam annemle sürekli kavga ediyorlar anlaşamıyorlar çok üzülüyorum belki de onlara üzülmekten geldi başıma bu hastalık arkadaşlarımın yanında falan kollarımı açmaya çekiniyorum utanıyorum vücudumdan görsel olarak da rahatsız ediyor beni canım sıkılıyor çok, ders notlarım da 9-10. Sınıflarda iyiydi ama sonradan düştü annemin hastalığı ve babamla kavgaları arttıktan sonra bir de bu hastalık başıma gelince sıkıntıdan bıraktım ders çalışmayı ama matematiğim yine iyiydi sınava da ea'dan girdim ama 345 puan aldım matematik sayesinde daha iyisini de yapabilirdim ama olmadı dertlerden, mezuna mı bıraksam ne yapsam bilmiyorum mezuna bıraksam mezun senemde çalışabilir miyim onu da bilmiyorum, var mı bi tavsiyeniz

Sizce bir yıl mezuna kalayım mı yoksa tercih yapayım mı?
Cevapla