Sizce bu yıl üniversiteye mi gitmeliyim yoksa 1 yıl daha mezuna kalıp dershaneye mi gitmeliyim kararsız kaldım ne yapmalıyım?

Öncelikle hepinize iyi geceler diliyorum 19 yaşındayım bu yıl 2. kez yks sınavına girdim ama sınav sonucum çok iyi gelmeyecek tyt ve ayt de düşük bir net gelir diye düşünüyorum ailem bana eğer bu yıl iyi bir bölüm kazanmazsan seni gelecek yıl tekrar dershaneye göndereceğiz diyolar. Sizce bu yıl üniversiteye mi gitmeliyim yoksa 1 yıl daha mezuna kalıp dershaneye mi gitmeliyim kararsız kaldım ne yapmalıyım?

Sizce bu yıl üniversiteye mi gitmeliyim yoksa 1 yıl daha mezuna kalıp dershaneye mi gitmeliyim kararsız kaldım ne yapmalıyım?
Cevapla