Sizce mezuna kalmak mı yoksa üniversite okumak mı kararsız kaldım?

Hepinize iyi geceler diliyorum bu yıl 2. kez yks sınavına girdim ama sınav çok iyi geçmedi düşük netler bekliyorum geçen yıl ve bu yıl dershaneye gittim. Derslerim çok iyi değil. Dershanede Deneme sınavlarında netlerim düşük geliyordu TYT'de 25-30 arası AYT'de ise 35 net yapıyorum. İnternetten baktım bu netlerle bazı 2 yılık ve bazı 4 yıllık bölümler geliyor ama normal bölümler geliyor yani çok iyi olan bölümler gelmiyor. Bugün babam bana eğer bu yıl iyi bir bölüm kazanmazsan seni gelecek yıl tekrar dershaneye göndereceğim dedi bende sen bilirsin baba dedim ailemin maddi durumu yok gelecek yıl dershane fiyatları 60 bin TL olacakmış bu yıl 30 bine kaydolmuştum bu yüzden aileme yük olmak istemiyorum şu an kararsız kaldım. Sizce mezuna kalmak mı yoksa üniversite okumak mı kararsız kaldım?

Sizce mezuna kalmak mı yoksa üniversite okumak mı kararsız kaldım?
Cevapla