2. defa mezuna kalayım mı yoksa tercih yapayım mı?

aşçılık okuyup daha sonra dgs ile gastronomiye tamamlamakmı mantıklı yoksa 2. defa mezunami kalayim
2. defa mezuna kalayım mı yoksa tercih yapayım mı?
Cevapla