10 gü

Her şey gerçekten hayra mı çıkar, yaşadığım bu kötü dönemin bir anlamı var mı?

Güncel olarak hayatımda hiçbir şey yolunda gitmiyor. Üniversiteye geçtiğim günden beri yeri geldiğinde benim yaptığım, yeri geldiğinde hayatın getirdikleri sebep sonuç ilişkisine uyan şeylerdi. Yaptığım hataların bedellerini ödedim, iki kere sınıfta kaldım. Yeni dönemin başlangıcında kendime söz verdim, bir düzen kurdum kendime, sonuç o ki üniversite öğrenci işlerinin verdiği yanlış bilgi yüzünden sınıfta bırakıldım, dekanla görüştüm, hocalara çıktım, dilekçeler verdim, kanıtlayamıyorum diye iplemediler. Kendime bir tane muhatap bulamadım. Azami sürem doluyor, sonraki senelerde bi tökezleme yaşarsam fakülteden atılacağım, boğazıma kadar borcum var, ailemin sağlığı bozuk. Bir yeri düzelteyim derken tuttuğum yer elimde kalıyor, fakülteye mi devam edeyim, işe mi gireyim. İş görüşmem vardı bugün, gayet de olumlu geçti, gözde büyütülecek bi iş görüşmesi de değil he, kurumsal bi kafede baristalık, pazartesi için giriş verdiler ama bu konu daha da uzar, harbiden çok yoruldum, düzeltmeye çalıştığım, yoluna sokmaya çalıştığım ne varsa her şey elimde kaldı, almıyor kafam artık. Sadece şunu bilmek istiyorum, Allah ya da herhangi bir yaratıcı varsa eğer, her şey bize iyi ya da kötü hissettirse de bizim yararımıza mı oluyor (insan böyle zor anlarda birine ihtiyaç duyuyormuş cidden, geç oldu ama umarım bu hayra çıkar :D)

Her şey gerçekten hayra mı çıkar, yaşadığım bu kötü dönemin bir anlamı var mı?
Cevapla