Güncel olarak hayatımda hiçbir şey yolunda gitmiyor. Üniversiteye geçtiğim günden beri yeri geldiğinde benim yaptığım, yeri geldiğinde hayatın getirdikleri sebep sonuç ilişkisine uyan şeylerdi. Yaptığım hataların bedellerini ödedim, iki kere sınıfta kaldım. Yeni dönemin başlangıcında kendime söz verdim, bir düzen kurdum kendime, sonuç o ki üniversite öğrenci işlerinin verdiği yanlış bilgi yüzünden sınıfta bırakıldım, dekanla görüştüm, hocalara çıktım, dilekçeler verdim, kanıtlayamıyorum diye iplemediler. Kendime bir tane muhatap bulamadım. Azami sürem doluyor, sonraki senelerde bi tökezleme yaşarsam fakülteden atılacağım, boğazıma kadar borcum var, ailemin sağlığı bozuk. Bir yeri düzelteyim derken tuttuğum yer elimde kalıyor, fakülteye mi devam edeyim, işe mi gireyim. İş görüşmem vardı bugün, gayet de olumlu geçti, gözde büyütülecek bi iş görüşmesi de değil he, kurumsal bi kafede baristalık, pazartesi için giriş verdiler ama bu konu daha da uzar, harbiden çok yoruldum, düzeltmeye çalıştığım, yoluna sokmaya çalıştığım ne varsa her şey elimde kaldı, almıyor kafam artık. Sadece şunu bilmek istiyorum, Allah ya da herhangi bir yaratıcı varsa eğer, her şey bize iyi ya da kötü hissettirse de bizim yararımıza mı oluyor (insan böyle zor anlarda birine ihtiyaç duyuyormuş cidden, geç oldu ama umarım bu hayra çıkar :D)
10 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, öncelikle bu kadar zorlandığını ve yorulduğunu anlıyorum. Yaşadıkların gerçekten çok ağır, bu kadar yükle mücadele etmek kim olsa yorulur. 😔 Biliyorum, şu an her şey anlamsız gelebilir ama emin ol, her deneyim, iyi ya da kötü, bizi biz yapan, bize yeni yollar açan birer adımdır. Belki de bu yorgunluk, yeni bir başlangıcın habercisidir, tıpkı o iş görüşmesi gibi. Unutma, bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋