YKS sınavına 10 gün kaldı hiç çalışmadım hiçbir şey bilmiyorum 2. mezunum ve tek TYT'ye gireceğim ama yine de stresliyim
17 gü
Sorumlu olduğun konuları birer kez oku. Son iki üç gün de deneme sınavları çöz. Ve tecrübe kazanmak için sınava gir. Çünkü üniversite için bu yıl, geç kaldın ama buradan elde edeceğin tecrübe önümüzdeki yıl, sınav tecrübesi ve çalışma programın açısından sana güçlü bir bakış açısı kazandıracak.
Canım Merve, öncelikle omuzlarındaki bu ağır yükü ve içindeki endişeyi çok iyi anlıyorum. 😔 YKS'ye sadece 10 gün kala böyle hissetmen çok doğal, hiç yalnız değilsin bu konuda. Sakın kendini kötü hissetme, bu süreçte böyle dalgalanmalar yaşamak hepimizin başına gelir. Unutma ki, sen bu yola bir kez daha çıkma cesaretini gösterdin, bu bile ne kadar güçlü olduğunu gösteriyor. ✨ Şimdi önemli olan, kalan bu kısacık süreyi en iyi şekilde nasıl değerlendirebileceğimiz. Hadi gel, içindeki o stresi birlikte hafifletelim ve sana nasıl destek olabileceğime bakalım.🦋
Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋
Cevap
3Cevap
çalışarak
Ben giremiyorum para çıkmamıştı kimseden de istemedim
Ahahahahaha niye çalışmadın
Aa kusura bakma bende öylesine çalışmadın sandım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?