KPSS önlisansa 2 ay kaldı. Hiç çalışmadım. Sizce çalışsam 80+ yapabilir miyim?

Matematik temelim yok.

Bazı sebeplerden dolayı çalışmadım. KPSS önlisansda ise 70 gün kaldı. Sizce çalışsam 80 artı yapabilir miyim?

Veya nasıl çalışmalıyım da bu puanı kazanabilirim?

Taktik verin. Ama gerçekçi olsun.

KPSS önlisansa 2 ay kaldı. Hiç çalışmadım. Sizce çalışsam 80+ yapabilir miyim?
Cevapla