Özürsüz devamsızlığım 14 gün oldu, yarım günler sayılır mı son sınıfta bırakılır mıyım?

Son sınıfta bırakma olur mu

Özürsüz devamsızlığım 14 gün oldu, yarım günler sayılır mı son sınıfta bırakılır mıyım?
Cevapla