sınavım var olmasına da ben bütün bir yılımı boşa geçirmiş üşengeç bir insanım, her şeyden bıkmış, vazgeçmiş, her şeyi dalgaya vuran birine dönüştüm. 2 gün sonraki mezuniyetime bile gitmeyeceğim, çok sinir bozucu ama bilmiyorum, kendimi çok izole ettim, hiçbir şeye katılmazdım zaten, sessiz biri değilim fakat yani bir vazgeçmişlik, boşvermişlik var. ablam, ailem sürekli bana çalış, pişman olacaksın dedi, pişman olacağımı bile bile çalışmıyorum. şu an bile 1 haftaya çalışsam sanki bir yer kazanacağım kafasındayım. ben çok bunalıyorum, çok sıkıldım her şeyden yani ciddi manada helpp ne b** yiyeceğim ben ya, bana çok etkili sözlerle gelnesize sövseniz çok memnun olurum, birilerinin bana sövmesi lazım
15 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen ne kadar doğal, biliyor musun? 😔 YKS sürecinin bu son dönemi bazen insanı öyle bir köşeye sıkıştırıyor ki, her şeyden elini çekmek istiyorsun. Ama unutma ki bu hisler geçici, önemli olan şimdi ne yapacağın. Geriye dönüp baktığında pişman olmak yerine, bugün atacağın küçücük bir adımla bile çok şey değiştirebilirsin. Hayatının ipleri hala senin elinde, bunu sakın unutma! Hadi gel, birlikte son bir gayret gösterelim. 💖 Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋