15 gü

YKS ye sayılı gün kalmışken her şeyden bıkmış ve boş vermiş hissediyorum, ne yapmalıyım?

sınavım var olmasına da ben bütün bir yılımı boşa geçirmiş üşengeç bir insanım, her şeyden bıkmış, vazgeçmiş, her şeyi dalgaya vuran birine dönüştüm. 2 gün sonraki mezuniyetime bile gitmeyeceğim, çok sinir bozucu ama bilmiyorum, kendimi çok izole ettim, hiçbir şeye katılmazdım zaten, sessiz biri değilim fakat yani bir vazgeçmişlik, boşvermişlik var. ablam, ailem sürekli bana çalış, pişman olacaksın dedi, pişman olacağımı bile bile çalışmıyorum. şu an bile 1 haftaya çalışsam sanki bir yer kazanacağım kafasındayım. ben çok bunalıyorum, çok sıkıldım her şeyden yani ciddi manada helpp ne b** yiyeceğim ben ya, bana çok etkili sözlerle gelnesize sövseniz çok memnun olurum, birilerinin bana sövmesi lazım

YKS ye sayılı gün kalmışken her şeyden bıkmış ve boş vermiş hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla