Çok yoruldum, sebepsiz yere sinirliyim, mutsuzum, kalbimde çok büyük bir ağırlık var, hissedebiliyorum bile... Tek yapmak istediğim şey uzaklaşmak, biraz olsun uzaklaşmak, aniden hiç bilmediğim bir yere gitmek, kaybolmak... Ama işte aileme ne bahane sunucam bilmiyorum, bildikleri bir arkadaşım olsa onda kalıcam deyip başka şehre gidecem. Dershanem var birde olmasa bahanem de olsa gitmek isterdim.
Yalnızım da zaten pek bir arkadaşım yok varsa da ben haz alamıyorum...
Prozac serotonin (mutluluk) ilacı alıyorum ama o da etki etmiyor sanki sürekli çok hassasım sebepsiz yere ağlıyorum hiçbir şey yapasım gelmiyor çok sıkıldım ve yoruldum artık...
Zaten 2 yıldır mezuna kaldım ama tek sorun o da değil nedenini bilmediğim şekilde hep mutsuzum ve geçmiyor bu durum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer