Çok yoruldum, yaşamaktan yoruldum, mutsuzluktan yoruldum, her şeyden yoruldum, ne yapabilirim?

Çok yoruldum, sebepsiz yere sinirliyim, mutsuzum, kalbimde çok büyük bir ağırlık var, hissedebiliyorum bile... Tek yapmak istediğim şey uzaklaşmak, biraz olsun uzaklaşmak, aniden hiç bilmediğim bir yere gitmek, kaybolmak... Ama işte aileme ne bahane sunucam bilmiyorum, bildikleri bir arkadaşım olsa onda kalıcam deyip başka şehre gidecem. Dershanem var birde olmasa bahanem de olsa gitmek isterdim.

Yalnızım da zaten pek bir arkadaşım yok varsa da ben haz alamıyorum...

Prozac serotonin (mutluluk) ilacı alıyorum ama o da etki etmiyor sanki sürekli çok hassasım sebepsiz yere ağlıyorum hiçbir şey yapasım gelmiyor çok sıkıldım ve yoruldum artık...

Zaten 2 yıldır mezuna kaldım ama tek sorun o da değil nedenini bilmediğim şekilde hep mutsuzum ve geçmiyor bu durum.

Çok yoruldum, yaşamaktan yoruldum, mutsuzluktan yoruldum, her şeyden yoruldum, ne yapabilirim?
Cevapla