Artık yaşadıklarıma sabredemiyorum, çok yoruldum. Ne yapmalıyım?

Lise son sınıfta en yakın arkadaşlarımla aram bozuldu, en yakınım sayesinde. Arkamdan zamanında yüzüme vurmadığı, hatta hiç yapmadığım şeyleri dahi yapmışım gibi anlatarak ortak çevremize beni kötüledi. Şimdi ise arkamdan konuşmaya devam ederek çoğu kişiyi yanına çekti. Bunca zaman dayansam da artık sabredemiyorum. Kimseye bir yanlış yapmadığım halde en alakasız kişilerin ters ters bakması beni delirtiyor. Ona bir ders vermeden, kendisini haklı bularak mezun olmaktan da nefret ediyorum. Bir yol gösterecek olan?
Artık yaşadıklarıma sabredemiyorum, çok yoruldum. Ne yapmalıyım?
Cevapla