Yaşamaktan çok yoruldum artık cidden zorlanıyorum ne yapmalıyım?

Sosyal anksiyete + çekingen kisilik bozukluğum var ve ben artık cidden bu hayattan ve böyle yaşamaktan yoruldum. Biri bana laf ediyor cevap veremiyorum insanlarla konuşamıyorum her gittiğim ortamda konuşamadığım için dışlanıyorum. Konuşurken kekeliyorum ya da dilim sürçüyor rezil oluyorum. Ne zaman biraz konuşsam senin dilin mi vardı diye laflar işitiyorum olmayan özgüvenim gidiyor. Özellikle erkeklerden kızara göre daha fazla utanıyorum. Ne zaman bana bir erkek yanaşsa utangaçlığımdan dolayı her şeyi mahvediyorum ve onlarda haliyle benden uzaklaşıyorlar. Bu yüzden sosyal ortamlara girmek beni çok geriyor artık ve girmemeye çalışıyorum. En son psikiyatriste gittim ilaç yazdı ama ben artık cidden yoruldum. Böyle bir hayat mı olur diye sorguluyorum. Diğer kızlara, insanlara bakıyorum hepsi sosyal hepsi hakkını savunuyor arkadaşları var ve kimse onları konuştuğu için aa senin dilin mi vardı diye tepki vermiyor. Cidden sabrımın son noktasına geldim her gün ağlıyorum artık. Ne yapmalıyım?
Yaşamaktan çok yoruldum artık cidden zorlanıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla