Çok uzun oldu ama lütfen okuyup cevap yazar mısınız?

İstanbul da ailemle yaşıyorum 22 yeni oldum 4 senedir lise bittiğinden beri özel sektörde market ve mağazalarda ve aşçı yardımcılığı yaptım hem eve hem kendime destek verdim kimseden destek almadım

Karakter olarak hep bi özgüven sorunum vardı biraz pasif kalıyodum hem aile içinde hemde iş yerlerinde
Ama şu an daha olgunum kimseye eyvallah çekmiyorum yaşta olduğu için toy değilim ne iş olursa olsun en iyi şekilde yerine getirim elimden her iş geliyo


Aile sıkıntısı var şu an evde en büyük ablam eşiyle kavga etmiş boşanıcaklar 7 yaşında yiğenim ile birlikte bize tekrar yerleştiler bu arada 6 kardeşim en küçük benim

Benim kafamı kurcalayan lise mezunuyum ve artık evden İstanbul’un kalabalığından sıkıldım

Sınav puanım 270 lojistik okudum lisede 2 senelik şehir dışı yazdım 12 tercih yaptım onu bekliyorum
Yoksa market mağaza da sürünmek istemiyorum lojistik çok geniş bölüm hemde


Bu ikisi arasında kaldım
1. Aileyi bırakıp şehir dışına gitmek okumak çalışmak
2. İstanbul'da kalıp en iyi yerden tiyatro eğitimi alıp tiyatrocu olmak

Ne yapim sizce
Güncellemeler
10 ay
Yoksa çok daha kötü şeyi yapıcam çok sıkıldım gelecek kaygısı
Çok uzun oldu ama lütfen okuyup cevap yazar mısınız?
Cevapla