Eczacılık mı daha güzel tıp mı diş hekimliği mi yoksa yazılım, bilgisayar mühendisliğini mi?

Eczacılık bana esnaflik gibi geliyor ama kolay ve kazancı iyi meslekte deniliyor ama bence eczaciligin ömrü Max 10 yıl sonra millet internetten , marketten (yurt dışında böyle) alacak ilaçlarını. Diş hekimliği evet kazancida belki iyi ama milletin ağız kokusunu çekmek için mi okuyorsun, tıp güzel ama emek çok istiyor ömür heba edilir mi bilemiyorum , yazılım , bilgisayar çok iyi ama tutunamazsam aldığın puan hiç oluyor.

Eczacılık mı daha güzel tıp mı diş hekimliği mi yoksa yazılım, bilgisayar mühendisliğini mi?
Cevapla