Kaygılarım çok artmaya başladı ve bir şey yapamıyorum sizce ne yapmalıyım?

bu aralar uykularımı kaçıran kaygılarım oluyo ve kendimi çok çaresiz hissediyorum normalde kendimi kontrol altına alabilen biriyimdir herhangi bir sinir anında veya üzüntüde fakat bu sefer üzüntü mu yoksa başka bişi mi anlayamıyorum ve kendimi bir türlü rahatlatamiyorum konu üniversite sınavı ile alakalı bu sene mezuna bıraktım ve gerçekten de sıkı çalışıyorum buna rağmen o gün çok çalışsam bile geceleri saatlerce yatakta kıvranıyorum , birçok arkadaşım üniversiteye gitti bu sene acaba bende yapabilir miyim diye sürekli kendimle tartışıyorum çevremin benden beklentisi yüksek ve bu sene iyi bir şeyler yapabileceğimi düşünüyorlar fakat aynı cesareti kendimde bulamıyorum yapabileceğime inanmıyorum fakat bu zihinsel olarak yetersiz olduğumu düşündüğümden değil psikolojik olarak bana çok ağır geleceğini düşünüyorum çünkü kimsenin beni rahatlatma çabası işe yaramıyor. ilgi alanlarıma zaman ayırmaya çalışıyorum ama onlarla uğraşınca zamanımı boşa harcamış gibi hissediyorum bu da beni daha çok strese sokuyor, ne yapmalıyım?
Kaygılarım çok artmaya başladı ve bir şey yapamıyorum sizce ne yapmalıyım?
Cevapla