Hiçbir sorunum yok ama hiç arkadaşım yok sizce neden?

Hiçbir sorunum yok yaş 18 lise mezunuyum hatta etkinliklere katılan biriyim 4 sene boks eğitimi aldım lisanslı boksörüm daha sonra bıraktım herhangi bi bir boks makinasına yumruk attıgımda rekor çıkar genelde onu geç boyum uzun uzun boyluyum ego olsun diye demiyorum gerçekler İngilizce kursuna da gittim ingilizcemde var ama nedense hiç arkadaşım yok ve olmuyor sebeb bana kıskançlık gibi geliyor benim gibi fiziksel olarak güçlü insanlar normalde sevilir benim bildiğim peki ben neden dışlanıyorum sizce sebeb ne olabilir arkadaşlar tahmini?

Hiçbir sorunum yok ama hiç arkadaşım yok sizce neden?
Cevapla