Hiç arkadaşım yok, bu benim sorunum mu?

dershanede vardı dershane bitti sadece birisiyle görüşüp buluşuyoruz arada üniversitede neredeyse 9 tane filan arkadaşım var ama samimi değiliz kimseyle aram çok iyi değil hepsiyle konuşuyorum ama neden böyle ya bende bir sorun mu var yakın arkadaşım yok?
Hiç arkadaşım yok, bu benim sorunum mu?
Cevapla