Ailem mühendislik yazalım diyor ama aklım tıpta kalacak?

2 gündür düşünmekten geceleri uyuyamıyorum. Sayısal 4577. si olsaydınız hangi bölüme tercih verirdiniz? Tıp isteyerek bu süreçte hep motive oldum fakat annem ve babam hiç önermiyor. Annem aile hekimi, babam ise psikiyatr. Sene içinde sen elinden geleni yap tercih dönemi bölüm seçeriz diyorlardı. Zaman geldi ama ben önerdikleri hiçbir bölümü istemiyorum. Babam yazılım bilgisiyar alanında ilerle diyor, annem yapay zeka mühendisliği yazalım diyor. Aklım hep tıp okumakta kalacak gibi hissediyorum fakat ikisi de mühendislik yazmadıkları için pişman, aynı şeyleri benim de yaşamamı istemiyorlar. Biyoloji dersine de çok bayılmıyorum, herzaman fizik daha fazla ilgimi çekerdi babam da bu yüzden mühendislikten tercih verelim diyor. Ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum
Ailem mühendislik yazalım diyor ama aklım tıpta kalacak?
Cevapla