Şu an mühendislik 2. sinifa geçtim ama bir zamanlar hayalim tıptı. Tıp için okulu dondursam mi?

Mantıklı mı yani pişman olur muyum?
Şu an mühendislik 2. sinifa geçtim ama bir zamanlar hayalim tıptı. Tıp için okulu dondursam mi?
Cevapla