Tıp okumak istiyorum bi yandan bi yandan da mühendislik hangisini yaparsam diğeri içinde ukte kalacak ne yapmalıyım?

Yaşım 25 daha önce üniversite okudum zaten mezun oldum 4-5 yıldır sağlık teknikeri olarak çalışıyorum ve aklımda ilerde bir kariyer değişikliği planı var iki alana da ilgim var tıp ve mühendislik, aslında son 2-3 yıldır mühendislik düşünüyordum potansiyeli çok yüksek olan önü çok açık olan bir bölüm, mühendislikte akademisyen olmaktan ziyade uzun vadede hedefim bir temel oluşturup start Up kurmak girişimci olmak , ama aklıma bi kaç aydır tıp mı okusam diye takıldı düşünüyorum çünkü insan vücuduna da çok meraklıyım hastalarla son derece içli dışlıyım ve bi yandan da insanlara yardımcı olmak iyileştirmek onların minnetini almak çok farklı güzel bir duygu, sizce nasıl bir yol izlemeyelim

Tıp okumak istiyorum bi yandan bi yandan da mühendislik hangisini yaparsam diğeri içinde ukte kalacak ne yapmalıyım?
Cevapla