2 yıllık sağlık bölümünde iş bulabilir miyim? ? 2 Yıllık bir bölünme mi gitmeliyim yoksa mezuna mı kalmalıyım?

Okul bittikten sonra Dikey geçiş sınavına girip 4 seneye tamamlamayı düşünüyorum

2 yıllık sağlık bölümünde iş bulabilir miyim? ? 2 Yıllık bir bölünme mi gitmeliyim yoksa mezuna mı kalmalıyım?
Cevapla