2 yıllık sağlık bölümü okusam boşta kalır mıyım?

Aslında hemşirelik okumak istiyorum fakat ayt de pek iyi değilim az bir puan alırsam özel de okumayı düşünüyorum ama olmazsa da 2 yıllık sağlık bölümü okusam boşta kalır mıyım arkadaşlar bilgisi olan açıklayabilir mi yardımlarınızı bekliyorum. :)
2 yıllık sağlık bölümü okusam boşta kalır mıyım?
Cevapla