2 yıllık sağlık bölümü ile işsiz kalabilir miyim? Sağlık alanı işsiz kalmaz diyorlar ama 2 yıllık sonuçta. Yoksa thk kabin hizmetleri mi okumalıyım? Hangisi iş açısından daha iyidir? Bir de thk kendi Üniversitesinden mezun olan birine iş olanağı sağlıyor mu? Bilginiz var mıı?
Cevabın nedir?
Cevapla
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 622 cevap paylaştı.
+1 yılSağlık iyidir, gerçi bazı bölümlerin iş olanağı biraz az ama onuda araştırırsın. Anestezi, ATT, Paramedik, Ambulans Hizmetleri falan iyidir. Tıbbi dökümantasyonda olur ama atanmada biraz zorlanırsın. Protez ortezde iyi ama az alım oluyor. Laborantta olabilir. aklıma gelenler bunlar.
02 Yorumla
Soran+1 yıldiyaliz, ağız ve diş sağlığı, odyoloji?
- +1 yıl
odyolojide iyidir, optisyenlikte iyidir memuriyeti yok gerçi ama gözlükçüler iyi kazanıyor. Diyalizde iyidir. Ağız diş sağlığı az yerde olmsı lazım atanmada avantaj olabilir.
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 387 cevap paylaştı. sağlıktan mezun olup işsiz kalan yoktur galiba...
geçen atamalara baktım, 40 puanla atanan sağlıkçılar var maşallah, biz 85 ile atanamıyoruz.
kabin hizmetleri de fena değil, yeni bir bölüm sanırım,
havaalanındaki o hava başka ;)00 Yorumla
+1 yıl2 yıllık sağlıkta işsiz kalma olasılığı yok denecek kadar az kpss puanları düşük önlisansta ve de hiç olmadı özel hastanede iş bulursun hastane fobim olmasaydı ben bile düşünürdüm yani.
01 Yorumla
Soran+1 yılBen de hiç sevmiyorum ama alışıcam 4 yıllık bir bölüm okuyup iş kovalamaktansa daha mantıklı geliyp
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
8Cevap
Markette kasiyer olursun vb ama mesleğinle ilgili işsiz kalma olasılığın çok yüksek sağlık sektörü hariç
04 Yorumla
Soran+1 yılHangisinde markette kasiyer olurum? Sağlık okuyunca mı
Soran+1 yılŞaşırdım bende :D
Anestezi Radyoloji boş kalmaz sağlıkta buraları yazıcksaneyv
02 Yorumla
Soran+1 yılRadyolojide mi çok radyasyon altında kalıyodun? O da riskli ya :'(
% 00000000000000 kesinlikle iş bulursun ve 1200 1300 maaş garanti
02 Yorumla
Soran+1 yılAma 2 sene ya :(
+1 yılakp yandaşıysan zannetmiyorum işsiz kalmazsın haa bide türban takıyorsan kesin işsiz kalmazsın..
02 Yorumla
Soran+1 yılDegilım
- +1 yıl
o zaman işin zor canım fazlaca dirsek çürütmen gerekiyor
Gizli Üye(36-45)+1 yılişsiz kalmazsın. korkma başarılı ol derslerede çalış oku
01 Yorumla
Soran+1 yılDersler bitti tercih zamanı
öyle bir ihtimal yok :) iş bulursun
00 Yorumlamümkün olduğunca poşet staj yapma kendini ispatla.
02 Yorumla
Soran+1 yıl2 sene okuyuncada staj oluyor mu? Okul bitince mi oluyor? Hiç bilmiyodum bak
2 yıllık sağlık bölümünden kastın nedir?
03 Yorumla
Soran+1 yılOdyoloji, diyaliz, ağız ve diş sağlığı vs.
Soran+1 yılSanmıyorum derken? Açar mısın biraz?
+1 yılyok yok saglık oku her turlu
02 Yorumla
Soran+1 yılDiyosun :/
- +1 yıl
insan sonuçta insanlar var oldugu surece saglık sektorunde ıs bıtmez açık cok fazla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar