Anaokulu öğretmenliği sizce güzel bölüm mü?

Arkadaşlar anaokulu öğretmenliği güzel bölüm mü sizce çocukları çok seven biriyim 😊 yani okul öncesi öğretmenliği öyle diyim sizce nasıl?
Anaokulu öğretmenliği sizce güzel bölüm mü?
Cevapla