Anaokulu Öğretmenliği hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Çok isteyerek girdiğim bir bölümdü, şu anda ikinci sınıftayım . Ancak görüyorum ki anaokulu öğretmenliği ayaklara düşmüş :Örgün eğitim görmeyen, açıktan okuyan adam bile anaokulu öğretmenliği yapabiliyor; üstelik bu dışarıdan okuyan kişiler, 2 yıllık başka bölüm okumuş kişiler, lisans programı bile değil yani . İki kursa giden anaokulu öğretmenliği yapar hale gelmiş. e bu bölümü okuyan bizler, eşek gibi çalışıp kazanmaya çalışan bizlerin hakkı ne olacak peki ?
Anaokulu Öğretmenliği hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Cevapla