25 yaşındayım yüksek lisans yapıyorum. Tanımaya çalıştığım kişiler oldu ama gerçek anlamda bir sevgili olmadı. Benim de yaşıtlarım mezun olunca hemen evlendiler. Benim ise yüksek lisans doktora gibi hedefim vardı bunlarla uğraştım. Bende istiyorum gerçek anlamda evlenebileceğim bir erkekle tanışmak ama nasip tanıştığım kişilerden hep bir kazık yedim. En son görüştüğüm kişiyle sevgili olma yoluna girerken birden bir bahaneyle iletişimi kesti sonra eski sebgilisine dönüp onunla evlendi kul hakkına girdi. Demem o ki doğru insanı bulmalısın kendin için yaşın çok genç zamanı gelmemiştir. ❤️❤️
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılÖncelikle ne güzelsin, aferin sana, ailesine saygısı sevgisi olan insan en güzel insandır. Gelelim durumuna, kısa vade de veya bu yaşlarda sanki çok ciddi şeyler kaçırıyormuşsun hissi olabilir, bu gayet normal, benim sana tavsiyem, insanlara odaklanma, evlenmek veya bişeylerin sahibi olmak için 20 li yaşlar çok erken, bence doğru dahi değil, mesela bana sorsan ben 20 yaşında çok basit bir ev almış bile olsam şimdi büyük ihtimalle satardım çünkü o yaşlarda hiçbir kararın doğru değil ama bunu şimdi anlıyorsun, o nedenle evlilik içinde ben aynı düşüncedeyim. Senin yapacağın en güzel şey, evde çalışmak ve geleceğine yatırım yapmak harika bir bölüm güzel bir gelirle anenne bakıcı da tutup dışarı rahatca cıkabileceğin zamanlarda gelecek o zaman, ama şimdi iyi çalışmazsan bu dönem hep böyle gidecek, gelecek senin elinde kısaca.
00 Yorumla
+1 yılHanım ablam o yaşta evlenip hayatından bir b. k anlamaya bilirsin evlenmekten ne var bildiğin ahıra sokulan hayvan misali sende kendine göre bir ahir bulursun ama istediğin zaman özgür kalabilirmisin bak hayatında cok değişikler yasaya bilirsin evlilik bence ayağına eline pranga takmaktir bir adamla legal seks yapıp hormonlarını o an için tatmin edeceksin belki sonrası ne olacak hayat geçim kariyer aşk sevgi bunları gerçek anlamda hiç yasamayacaksin ben 20 yaşımda evlendim ve hayatımda hiç bir şey beni bukadar mutsuz edemezdi emin ol yarın belki bosanacaksin mutlu olmayıp ama bir kere bir nevi damgalanacaksin bence bir abin olarak tavsiyemi düşün hayat sadece evlilikten ibaret değil çok daha fazlasi
116 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel bir yorum
- +1 yıl
Keşke bu yorumu yaşayacak bir hayatım olmasaydı emin ol hayatımda ne değiştirmek istersin deseler beni evlendirmeye iten herkesi herseyi A-Z kadar derdim
- +1 yıl
Evet ama o zaman şartlar onu gerektirmistir bilemeyiz
- +1 yıl
Hayır şartlar değil bazılarının kafasındaki amaç gaye Art niyet diyelim
- +1 yıl
Kimin kadının mi
- +1 yıl
Onun da olabilir ailesinin de olabilir beni ailemin zaten vardı gayesi özellikle annemin ama içimdeki kin dışarı çıksa hepsini yakar kavurur neyse bu saatten sonra hic birsey değişmez ama gençler böyle yaptıklarında üzülüyorum et yiyen bitkinin avına düşen canlılar misali farkına varmiyorlar tehlikenin
- +1 yıl
Cahil insandan uzak duracaksın insanlari küçümsemek için demiyorum ama insanı asagi çeken toplumdan uzaklaştıran herkesten uzak duracaksın
- +1 yıl
Kesinlikle bu en sevdiğim dediğin insan dahi olsa uzak durmak onun içinde kendin içi de herzaman iyi işte 18 yaşlarında senin nekadar kuvvetin var butun aile sana karşı durursa şansın sifir
- +1 yıl
Birde bu toplumun iğrenç ötesi kuralları adetleri insanı insan gibi yaşamaktan uzaklaştıran bir etken
- +1 yıl
18 yaşında mı evlendin
- +1 yıl
Çalıştılar nisanladilar lakin 20 yaşlarımda evlendim maalesef
- +1 yıl
Ama geçti şükür çok büyük bir zarar versede
- +1 yıl
Kim çalışıp evlendi
- +1 yıl
Boş ver :) artık yaşanılan yaşandı sende evlenmemeye dikkat et vakti gelip ne istediği kendin tam anlamda bilene kadar vesselam
- +1 yıl
Ne evlenmesi okuyorum öyle bir cahillik yapar miyim
- +1 yıl
Valla üsteki ablanın sözlerine baksana birde tüm arkadaşlarım diyor Allah akıl versin
+1 yıl21 yaşında evlenecek kadar ne yaşamışlar marifet sanıyorlar hayatta baska amaçları olmayan insanlar erkenden evlenir.
Sen doğru yoldasın hiç kafana takma20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
+1 yılBende 21 yaşındayım :) bi üniversite okuyorum fakat sevdiğim bir bölümde değilim o yüzden bende tekrar sınava hazırlanma kararı aldım benim için de yaşıtlarım nişanlanıp evlenirken sınava hazırlanmak kendimi kötü hissetmeme sebep oluyor bazen fakat kendime hep sevdiğin mesleği yap o zaman mutlu olacaksın diye hatırlatma yapıyorum. Mutluluk bence karşı cinste aranılacak bişey değil insan kendiyle vakit geçirmeyi sevmeli diye düşünüyorum. Ve okumanın yaşı gerçekten yok , hayat herkese eşit imkanlar vermiyor o yüzden istersen 40 yaşında mezun ol en azından başkalarına muhtaç bir hayat yaşamayacaksın. Yoksa benimde lise bitince hemen evlenen arkadaşlarım oldu ama hayalleri yarım kaldı :)
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖncelikle geçmiş olsun. Annenize bakmanız, onu düşünmeniz, evin tüm sorumluluklarını almanız sizin hayat okulunda iyi ve sorumluluk sahibi bir öğrenci olduğunuzu gösteriyor. Herkesin şartları, durumu, yaşadıkları aynı olamaz. Bu belki sizin için hayırlıdır. Tabii ki hayalleriniz okumak, evlenmek, bebek sahibi olması çok normal. Ama yaşınızın genç olduğunu ve inşAllah önünüzde bir ömür olduğunu unutmayın. Fedakarlıklarınız size mucizeleri yaşatabilir. İnşAllah her şey hayırlı ve gönlünüzce olur. 🌸
00 Yorumlabunlar çok değişik konular herkesin hayat hikayesi aynı değil maalesef bugün olmazsa yarın,öbür gün illaki hayatında güzel giden şeylerde olucaktır ve çok değer verdiğim bir söz var "güzel şeyler beklemesini bilenlere gelir" diye, henüz hayatın çok başındasın elbet herkes hak ettiği değeri bir gün görür.
10 Yorumla
+1 yılGenelde insanların tercihlerine karışmıyorum ama bu devirde her kadının kendi ekonomik gücünü alması tarafındayım, evlendikten sonra çalışır çalışmaz kendi kararları ama yanında bir diploması olmalı mutlaka özellikle boşanmaların her kesim için bu kadar arttığı çağda, dik durabilmek için okumak veya meslek sahibi olmak şart. Eskiden boşanmak iyi karşılanmazdı, o yüzden kadınlar mağdur olmazdı. Fikrimce yanlış yolda değilsin güzelce oku mesleğini al eline sonra yuvanı kurarsın.
10 YorumlaGüzel kardeşim hayat herkesi farklı şekilde imtihan eder sen doğrusunu yapıyorsun annemize Allah şifa versin inşallah adaleti ise sen bilemezsin illaki bunun mükafatını da kat kat alırsın hoca gibi konuşmak istemiyorum ama bazen daralman normal herkes kocasından sıkılınca sende balayına gidersin 😂 arada bir kaçamak yapıp dışarı çıksan biraz ferahlayabilirsin sanki nacizane fikrim
00 Yorumla
+1 yılİnsanın sağlıklı evlenme yaşının 26 yaşlarında ideal olduğunu düşünüyorum. Kişiden kişiye göre değişir fakat 21 yaş çocuk doğurmak için evlilik için erken. O yaşlarda üniversiteni okuyup kendini geliştirmelisin. Boşuna bunca insan üniversiteye gitmiyor. Çünkü insan üniversitede kendini geliştirdiği sürece daha da olgunlaşıyor geçmişte aldığı kararlardan pişman olup yeni şeyler yapabiliyor. O yüzden hiç üzülme ve annene bakmaya devam et. Bir tandan da üniversiteni oku ve kendi ayaklarının üzerinde dur. Sen kendimi tanıyıp eline mesleğini aldığın zaman emin ol daha sağlıklı kararlar verirsin
00 YorumlaBenim kzm 18 yasinda ben okumuycam evlencem dedi itiraz ettik falan ama kafaya koymus lise bitti universite okumadi 2 nisanlilik sarti verdik 20 yasinda evlendi. simdi universite okuyor acikogretimden 2 kizi var biri 6 yasinda bir 1 yasinda damadim subay dogudalar Allah nazardan korusun cok mutlular 7yillik evli hem cocugu oldu hem evi oldu hemde okuyor kps gircek isi olcak. herkes boyle olmaz herkesin kaderi deisiktir kzm diyorum keske once okuyupta evlenseydin. ama diyorki 7 yilda gecti gene evlenirdim diyor. benim kiz tersten yapiyor ama sen once is sonra ozgurlugun sonrada esini bul. belki karsina seni seven biri denk gelcek okudugun yerde calistigin yerde. evet evde anneye bakmak kolay değil su zamanda anne evladina bakmasi gerekirken sen bakiyosun allah razi olsun sadece zamana burak cogu mutludur coguda mutsuzdur evlilk kolay değil ama artisida bebekleridir nasibine inan calis cabala herkesin kaderini kendi cabasina gore verdim diyen bir ayet vardir
00 Yorumla
+1 yılÖzendiğin hayat senin için son olabilir kurtuluş gibi gördüğün belki dar ağacıdır şu an hayatım zor geçebilir ama bir birey olarak kendi standartlarıni kendin belirle mesleki gelişim kişisel olgunluk parasal özgürlük bunlara kafani yormalısın...
20 Yorumla
+1 yılÇok bi halt etmişler 😄21 yaşında evlenenin kafası yoktur. Sen onları mutlu sanıyorsun dışarıdan ama kimse öyle mutlu olmuyor. Kendine yatırım yap kocaya değil.
30 Yorumla22de evlendimde neoldu yaşıtlarımdan ögretmen olan psikolog olan var hayatlarını yaşıyolar. Onlarda okuduktan sonra evlendi hem evliler hemde kariyer sahibi. Bide bana bak😊oku kardeşim sabır de oku. Kocaheryerde bulunuyo boş ver
10 Yorumla
+1 yılDışardan güzel görünen hiçbir dünyanın iç yüzünü bilemezsin. Herkesin hayatı başka. Herkesin imtihanı da başkadır. Kendi hayatını başkalarıyla kıyaslama. Senin zamanın başkadır. Ne kadar çok başka dedim iuyy.
00 YorumlaSakın evlenme sana diyeceğim tek şey bu keşke geriye donebilsem de babamla 2 yıllık uniyi istemedi tekrar çalış seneye sınava gir dedi diye kavga edip inat edip tekrar sınava girmediğim için o kadar kiziyorum ki kendime 23 yaşta evlilik yaptım bu benim hayatımın hastasıydı babam yalvardı dinlemedim keşke ama keşke evlenmeseydim okusaydim sonuç boşanma süreci şuanda ne gerek vardı bunca yaşadığım şeye çok pişmanım 😔
10 Yorumla
+1 yılDoğduğun ev kaderindir diye boşuna söylenmemiş bebeğim herkes aynı yaşayacak olsaydı dünya hiçte çekilir bir yer olmazdı ve haline şükretmelisin unutma ki beterin beteri her zaman vardır...
00 YorumlaBazı insanların kaderi poktan oluyor
Neden öyle oluyor
Hiç bilmiyorum17 Yorumla
Soran+1 yılTürkçe sorularını çözene kadar anam ağladı sudan cikmis baliga dondum. Turkceden 32 sosyalden 12 mat 12 fen 7 tane yapabildim bakalim kac net gelecek💁♀️
Soran+1 yılHemsire olsam yeter ya gozum yukseklerde degil. Zaten gec kaldim
Soran+1 yılNeresi tutarsa
Aklın varsa erken yaşta evlenme. Mşlletin mutluluğuns sakın aldanma. Dayan çalış ünini bitir kendi hayatının temellerini at. Zor ama başarıcaksın
00 Yorumla
+1 yıl4 kişilik kız grubuyuz herkesin ciddi ilişkisi var benn tüm şerefsizleri kendime çekiyorum hepsi seneye evleniyor ben ne yapiyim
00 Yorumla
+1 yıl21 yasında evlilik normal mi. Saçmalama. Evlilik Çoğu zaman bir heves.
10 YorumlaBunda nasıl bir adalet arıyosun anlamadım kafa yapını
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıl26 yaşındayım. Üniversiteyi bitirdim şimdi de kpss var. Atanamadigim için işsizim hiç sevgilim bile olmadı ben napayım senden 5 yaş büyüğüm o kadar emeklerle mezun oldum elimde ne var
10 Yorumla
+1 yıl21 yaşında evlenmek nedir abi ya üniversiteye girmek asıl normal olan
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO kadar haklisin ki okuldan eve evden okula sürünüyorum maddiyat desen bitirdi ama okula baslayinca arkadaşlar cevre falan kafan dagilir biraz rahatlarsin
00 YorumlaYa ben daha üniversiteye gidemedim 😂😂😂
Benim arkadaşlar bebegi elinde yas doldurdu belki00 YorumlaSen daha şanslısın bence evlenmediğin için.. Erken evlilik iyi bir şey değil
00 Yorumla
+1 yılSen kendini ne için üzersin? Öncelikle Müslümanmısın? Ona göre cevap yazacağım
00 YorumlaEvet başarının bedelini bir dönem için ödemezsen başaramamanın bedelini bir ömür boyu ödersin
00 YorumlaBende 26 yaşındayım üniversiteyi bitirdim benimde yaşıtlarım evlendi barklandı onlar evlendi diye bende mi hemen evlenmeliyim yani ilk önce ayaklarının üzerinde durmayı öğren kocayı her türlü bulursun.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlilik için erken bence ben 28 yaşındayım ama düşünmüyorum, sabret belki senin hayatın imrendiğin insanların hayatından daha güzel olacak
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl21 yaşında evlenecek kadar cahil insanların hepsiyle mi arkadaş oldun bir tane akilli arkadaşın da mi yok
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlenmek marifet değil ki hele ki yaşam statün değişmeyecekse ne gerek var
00 YorumlaBende 28 yaşındayım hâlâ üniversite okuyorum bu kadar rakamlara ya da çevredekilere takılmaya gerek var mı? Biri çıkar karşına sonra gerisi hallolur şimdi önceliğin sınav olmalı ☺️
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAbi her şeye isyan ne yapalım bu da bizim hayatımız sınava gireceğiz mecbur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılErken evleni napcan oku, meslek sahibi ol bu arada hayatını yaşa.. Diğerleri evcilik oynasın boş ver
00 YorumlaHerkes sıctı dıe sendr sıcmak zorunda deılsın kansk
00 Yorumla
+1 yıl21 yadinda evlenilir mi aw. Gercekten cok sacma aklın varsa o yaşlarda evlenme.27 falan olsa neyse 21 fazla küçük evlilik için
00 Yorumla
+1 yılSabırlı ol ve sen annene yardım ederek en doğrusunu yapıyorsun 👏bu mücadelenin sonunda kazanan sen olacaksın emin ol bundan
00 Yorumla
+1 yılYapma böyle düşünme bende 24 um mesela, benimde yasitlarim öyle, herkesin kendi prensipleri var sonuçta
00 YorumlaOyle gorunuyolar herkes icinde ölü, kendi surecini kimseyle kıyaslama
00 Yorumla
+1 yılEvlenmek başarı değildir
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSende bu kafa bu düşünce gerçekten böyle ise , zahöet edip üniversiteye gitme çünki öezun oluncada aynı mal kafa düşüncesinde olucaksın
00 Yorumla
+1 yılValla aynen ya evlenemedim bir türlü
10 Yorumla
+1 yılEvlilik çok matah bişi sanki de
10 YorumlaSeçim senin. Okumak zorunda değilsin.
10 Yorumla
+1 yılÇok istiyosan sende git evlen
00 YorumlaEvet ya 20ye gelen nişanlanma derdinde
00 YorumlaO yaşta evlenilir mi ya🙄
00 Yorumla
+1 yılo yaşta evlenen kızlara acıyorum
00 YorumlaBoş ver bence git evlen
00 Yorumla
+1 yılSen onlardan daha şanslısın zamanla göreceksin
00 Yorumla
+1 yılSen geç kalmışsın biraz
00 Yorumla
+1 yılO adaleti sen kendin inşa etmişsin
00 YorumlaAcil bekarlar buluşması yapalım hahshs
00 Yorumla
+1 yıl27 yaşımda evlendim acelen ne daha 21 yaşında?
00 YorumlaŞöyle sorulara aşırı tilt oluyorum
10 Yorumla- YKS2026 konusunda 349 cevap paylaştı.
+1 yılOkumaya devam edin
00 Yorumla Bunu sen öyle istiyorsun
00 Yorumla
+1 yılBoş ver sen onları
00 YorumlaHakkaridemi yaşıyon mk
06 Yorumla- +1 yıl
kırıcısınız mk
- +1 yıl
konu sadece evlilik değil birçok şeyden bahsetmiş
- +1 yıl
tamam
+1 yılAdelet
00 YorumlaPeki evlensen mutlu mu olcan
00 Yorumla
+1 yılMillete uyma
00 Yorumla- Devamını Gör (4)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer