21 yaşında üniversiteye başlarken arkadaşlarım ya evlendi ya da okulu çoktan bitirdiler. Ben hayata geç mi kaldım?

Üzerimde bir türlü atamadığım bir gerginlik var.
Bu yıl eczacılık kazandım ve ilk defa universiteye basladim.
Arkadasim gecen sene evlendi. Cocugu olanlar bile var. Digerleri is hayatina atildi. Ben fazla mı gec kaldim?

Güncellemeler
+1 yıl
Ne biliyim ehliyetim de yok dahaKendi yaşitlarima baktigimda cok geriden geldigimi dusunuyorum.😐
Güncellemeler
+1 yıl
Çok fazla yorum gelmiş. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.
Güncellemeler
+1 yıl
Böyle düşünmemek lazımmış
21 yaşında üniversiteye başlarken arkadaşlarım ya evlendi ya da okulu çoktan bitirdiler. Ben hayata geç mi kaldım?
Cevapla