21 yaşındayım üniversiteye gidemedim. Arkadaşlarımın çoğu evlendi bile ben hayatı kaçırdım mı?

Kendimi ruhen çok yaşlı hissediyorum. Liseyi bitirdim ve maddi imkansızlıklar yuzunden bir türlü gidemedim. Arkadaslarim bazıları nişanlandı evlendi bile. Hala olduğum yerde olmak beni çok huzursuz ve mutsuz ediyor. Okumak bu şehirden uzaklaşmak çok istiyorum. Çünkü ailem akrabalarım beni ciddiye almıyor. Fikrim sorulmuyor deli muamelesi yapıyor. En sevdiğim ablam bile.
Sıfırım ben ya. Hic bir şeyim yok. Sevgilim hiç olmadi. En yakın arkadaşım bile yok. Yapayalnizim.

Güncellemeler
+1 yıl
Öne cikardiginiz için tesekkurler
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar beni yanlış anlamayın ben evlenmek istiyorum demedim sadece bir yerlerden başlamak mesela okumak istiyorum ama sanki hayatın akışı çok hızlı ve geç kalmışım gibi hissediyorum hepsi bu❗
21 yaşındayım üniversiteye gidemedim. Arkadaşlarımın çoğu evlendi bile ben hayatı kaçırdım mı?
Cevapla